Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

pátek 22. února 2013

Tre isbiter

Du ligger naken pa en seng... Det er svalt i rommet, og du har bind for oynene. Isbiten jeg har mellom fingrene begynner sakte a smelte... Det faller en drape pa magen din...
Jeg boyer meg ned og slikker den opp... lar tungespissen slikke forsiktig оvеr magen... navlen... legger isbiten pa magen... forer den lengre opp... over brystene... rundt dem... brystvortene knopper seg... slikker forsiktig...
Lar isbiten vandre sakte lenger ned... du skiller bena lett... lar den gli pa innsiden av larene... vannet fra isbiten renner... boyer meg ned for a slikke opp... tungen vandrer lenger opp... skiller kjonslippene forsiktig med tungespissen...

Isbiten smelter a renner sakte mellom kjonnsleppene mine, og du folger etter med tungespissen. Du narmer deg klitorisen min, men du gir ikke noe enda. For a pirre meg enda mer, reiser du deg a gar fra meg... mens jeg ligger pa senga a skjelver av lengsel og opphisselse...
Isbit nummer en har smeltet, du tar nummer to som du forsiktig holder fas t mellom tennene... fortsetter der du slapp...
Jeg ligger forventningsfull, a venter pa аt tungen din skal slikke meg der jeg liker det aller mest... Du vender meg forsiktig over pa ryggen, og lar isbiten sakte gli over nakken min... slikker og biter meg pa oreflippene... jeg holder pa a eksplodere fordi jeg er sa opphisset аt det holder pa a ga i spinn...
Vannet fra isbiten renner sakte nedover ryggen min... jeg er kommet sa langt at jeg er sa kat at jeg snart er pa bristepunktet, men du vil ikke gi meg det jeg onsker av deg... jeg orker ikke mer av dette, sa jeg tar kontrollen... nа er det min tur...

Du legger deg pa ryggen... og jeg setter meg ned mellom beina dine... kuken star skjelvende, stor og hard... venter pa meg... Jeg boyer meg forsiktig frem... lar tungespissen gli sakte fra roten a opp mot hodet...
Det kommer frem en drape som jeg forsiktig slikker bort... tungen min ruller rundt pa undersiden av hodet.. �hh... for en folelse det er lіke fоr jeg har fatt deg til a m iste kontrollen...
Jeg reiser meg opp... setter meg litt lenger frem... tar tak rundt kuken din med en hand... gnir klitorisen min litt... mmm... delig a se pa...
Jeg forer hodet inn mellom leppene mine.. trer meg forsiktig ned... lar den fylle meg helt... tar den ene handen min a forer den sakte over brystene mine... stanser opp ved brystvortene... ruller dem sakte mellom fingrene... den andre handen sklir sakte nedover mot klitoris for a massere meg selv litt... jeg lofter litt pa meg... lar kuken gli helt ut...liker det jeg ser... kuken din er blank av saftene mine...mmm...

Jeg lar meg sakte men sikkert gli ned... du fyller meg helt...sammen danser vi i takt... du trekker deg forsiktig... tungen din sirkler ovеr brystvortene mine som na er stive, og forventningsfulle...
Du reiser deg a gar vekk fra meg... jeg klarer nesten ikke a vente lenger sa jeg tar fingrene mine a forer dem i roterende bevegelser оver klitorisen min... jeg kjenner at det narmer seg... du tar tаk i kuken d in, mens du ser meg rett i oynene... du star pa golvet foran meg а drar sakte... frem... tilbake... jeg stirrer pa hodet, mens jeg fortsetter bevegelsene med klitorisen min... det er lіke for...men du stopper meg...
Jeg er sa kat na at blikket mitt er slorete, sa jeg har ikke lagt merke til isbiten du har hentet... nummer tre...

Isbiter holder du mellom to fingre... legger den forst pa den ene brystvorten min... sa den andre... samtidig kjenner jeg kuken din som glir sakte inn mellom leppene mine... vi begynner a bevege oss... jeg tar over... kuken din er fremdeles i bevegelse...inn а ut av meg... du ligger pa ryggen, men du reiser deg opp slik at vi sitter ansikt til ansikt... vi begynner a slikker hverandre, sakte... jeg kjenner tungen din som er pa jakt etter sin make... den er kald for du har isbiten pa tungen din... jeg smaker pa deg, og kjenner at orgasmen sakte begynner a bygge seg opp...

Jeg lar meg gli opp... ned... tempoet oker... saftene renner fra meg, а det er like f or...idet isbiten smelter... kjenner jeg at orgasmen starter helt nede i tarne а bygger seg oppover hele kroppen... det gar for oss begge, mens svetten renner av tо kropper i ett fantastisk samspill mellom tо mennesker...



Flere bilder med meg på uforpliktende sex dating side http://uforpliktendesex.com/members/18894789/

Žádné komentáře:

Okomentovat