Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

neděle 24. února 2013

Kveldens leketoy

Her jeg ligger naken i senga og bundet med hender og fotter som ei sjostjerne, kan jeg ikke akkurat klage. Jeg er leketoy for kona mi og venninna i kveld, og hvilken rett har jeg da til a klage?

De sitter pa hver side av meg, kliss nakne de ogsa, og kniser med hver sin remedie i handa. Min kone, Ellen, har kremsproyta. Krem pa boks. Hun rister den grundig, hеr skal det sprutes. Kransekaka mi star som et monument godt stottet av ballene, og Ellen sprayer tarnet fullt av krem. Toppen, sidene, rundt og rundt.

Venninna hennes, Katrine, apner syltetoyglasset og stapper skjeen nedi. Hun tar ut en solid klatt og plasserer den midt oppa huet pa tarnet som beveger seg svakt og spent i takt med hjerteslagene mine. Rode draper renner sakte ned mellom ruglete krem og pikken blir ganske sa dekorativ.

Jeg vet hva de ponsker pa, men er allikevel yren i kroppen av spenning og kathet. Jeg har tо nymfer her, tо alver, som griser meg til med godsaker som de skal fjerne med de vate, gradige t ungene sine og sultne munnene. Bare tanken far pikken til a vippe litt ekstra under sitt delikate lag med krem. Tenk hvor idiotisk det ville sett ut om jeg sprutet na! Som utblasning pa en snodekket vulkan med lavatopping... Jeg smiler ved tanken. Sa forsvinner smilet og jeg lukker oynene og stonner lavt i nytelse.

De begynner nederst. Som de gode venninnene de er, deler de alt. Ogsa meg. Og kremfjellet de har laget. Jeg skulle gjerne smort dem inn med krem, hele dem, begge to, slikket dem rundt og rene og fjernet alt. Sarlig noye mellom bena, selvfolgelig, men hеr ligger jeg og kan ikke annet, for slipsene mine er sterke nok til a holde pa en mann i senga. For jeg er en mann. Det som dukker opp og fram etterhvert som kremen forsvinner, beviser det!

Forovrig er det vanskelig a ligge stille. Glatte tunger glir opp og ned pa hver sin siden av min harde stav. Av og til ser jeg аt de to tungespissene berorer hverandre og de lekne jentene kniser og ler igjen. Sa fortsetter de. Naknere og nak nere blir tarnet, huden er kun vat etter arbeidslystne, myke organer. Til slutt fordeler de syltetoyet mellom seg med sma, sugende kyss pa hver side av hodet og det dirrer sa innmari i staven at jeg stonner skjelvende. De trekker seg tilbake, de sma djevlekattene. Vil ikke risikere аt jeg kommer fоr tidlig, vel? En ny kremklatt pa tuppen, hodet dekkes, og sa syltetoy og toppen er igjen som en liten fastelavensbolle. Det er det jeg er. Bollen deres. Godsaken. Katrine gaper over hele bollen min og suger den ren for krem og syltetoy mens Ellen sprayer dasa full av krem og setter seg pa ansiktet mitt. Jeg grafser til meg det jeg kan fa av krem for а komme til bunns i saken - i godsaken hennes. Katrine gjor sitt med godsaken min og jeg skulle onske jeg kunne slikke henne ogsa. Men jeg er bare en mann med en pikk og en tunge. For sa vidt er det visst mer enn nok, for Katrine setter seg oppa, fyrtarnet trenger inn i henne og jeg stonner sa det dirrer i musa pa min kjare Ellen.

Sa ligger jeg her da, og ka n fremdeles ikke annet. Men jeg har det forbannet bra der jentene bruker meg til sin egen forlystelse. De bytter pa det, nemlig. Etter аt Katrine har ridd meg en stund, klatter hun musa full av syltetoy og sa bytter de. Ellen setter seg pa, velkjent og trygt og godt. Syltetoy i munnen, litt bedre enn juksekrem pa sprayboks men hvem bryr seg om det? For under syltetoyet, der gjemmer det seg noe godt.

Katrine smaker litt annerledes. Katrine royker og jeg kjenner nikotinsmak i saftene. Men som den mann jeg er, fortsetter jeg for smaken blir man vant til og hele situasjonen er bare deilig. Jeg ruller tunga rundt, vipper den lille knotten fra side til side sa Katrine ikke klarer а sitte stille. Klynk og yndige hvin, knising og sote stonn. Jeg far nyte dette en stund, og sa bytter de igjen. Velkjent smak pa lokene, jeg smiler mellom Ellens lepper og vet hvordan jeg skal fa fram hennes stonn. Men bratt er det ikke sa enkelt a vare mann alikevel, for det begynner а bli litt for deilig, dette. Jeg kommer t il a komme, jeg vet det, det kommer narmere og narmere...

Idet min egen krem kroller seg ut av pikkhodet, spretter Katrine av og lukker munnen rundt som om den fremdeles var en fastelavensbolle. Ellen gnir musa mot ansiktet mitt mens jeg holder pa a drukne i saftene. To tunger vimser rundt hodet og fjerner all kremen som kom ut. Sa ma jeg bare ligge her, og jeg kan ikke annet mens jentene fortsetter alene mellom mine skrevende, fastbundede ben. Det er vel straffen - eller belonningen - for a sprute sa tidlig... noe jeg vil protestere pa, pa det sterkeste. Til situasjonen a vare, syns jeg at jeg holdt meg rimelig lenge, jeg. Og jeg far jo nyte synet av to jenter som driver pa mellom knarne mine mens slappisen legger seg, venter litt og sa reiser seg igjen. Men jentene lar den sta, de har nok med hverandre. Og jeg? Jeg ligger bare her, og kan ikke annet.

Žádné komentáře:

Okomentovat