Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

pátek 22. února 2013

Fjelltur i Jotunheimen


Jeg var alene pa fjelltur i jotunheimen, den natten skulle tilbringes pa en av turistforeningens hytter. Jeg var trott og sliten etter 14 timer til fots, gledet meg bare til et varmt maltid og en god varm seng.
Haret mitt la klistret til hodet pga. alt regnet, turbuksen satt som en vat tights mot bena mine. Jeg kjente pa dora, den var last. Det kunne den ikke vare, hytta hadde faktisk ikke apnet for sesongen enda.
Jeg fant meg et apent vedskjul som jeg la meg under, jeg hadde tatt pa meg alt jeg hadde av klar for a holde varmen, men det hjalp lite nar alt var gjennomvatt. Noe senere kom det ogsa to jenter gaende, de hadde vart smarte nok til a ta med et telt, siden varmeldingen ikke var den beste. Jeg fikk tilbud om a tilbringe natten med de i teltet istedenfor vedskjulet.
Den ene hadde langt blondt har, store runde bryster og det vakreste smilet man kan forestille seg, den andre jenta virket litt sjenert, hun tittet hele tiden ned i bakken. Hun var ogsa blondine, men hadde langt fra sa store bryster som hun forste, litt spinklere var hun ogsa. Jeg takket hoflig ja til de tо jentene, den sjenerte presenterte seg som Victoria og jenta med smilet var Anette.
Jeg fikk av meg klarne, slik at de fikk torket, mens Anette tilbod meg a lane soveposen hennes. Victoria tok frem en flaske rodvin og lurte pa om jeg ville ha, og jeg var ikke den som takket nei til litt vin. En flaske ble fort til tre for Victoria lurte pa om vi skulle spille kort. Vi kjorte noen runder med vri atter, for Anette foreslo klespoker. Jeg nektet forst, jeg hadde bare bokseren min og soveposen. Etter noe overtaling sa ble jeg likevel med, jeg var selvfolgelig den forste som tapte. Jeg satt der nа naken i teltet med de to vakreste jentene du kan tenke deg, ikke rart pikken min stod rett til vars.
Anette forte handa til Victoria mot den stive pikken min, men Victoria trakk den fort til deg, mens hun rodmet. Sa stakk Anette handen sin ned i trusen til Victoria, fingret henne, mens hun begynte а trekke den trange t-skjorten hennes over hodet. De sma snertne brystene hennes kom til syne, Anette slikket pa brystvortene slik at de stod rett ut. Forsiktig lirket Anette bort trusen til Victoria, hun la der nа helt blottet. Jeg hadde lyst til a tа henne her og na, men jeg fikk noye meg med a se pa.

Victoria og Anette begynte а kline ratt, mens det na var Victoria sin tur til a kle av Anette. Anette fant frem en stor lilla dildo fra sekken sin som hun begynte a knulle Victoria med. Forst veldig forsiktig, men etter hvert ble det hardere og hardere. Hun stonnet hoyt og vred hele kroppen av vellyst. Jeg var veldig kat og begynte a onanere litt mens jeg tittet pa dem.

Victoria var ikke sa sjenert lenger, hun grep rundt den deilige pikken min og begynte a onanere meg forsiktig, for hun tok pikken min i munnen og begynte a suge pa den. Jeg klarte ikke а holde meg lenger, saden sprutet inn i den vate munnen hennes. Hun reiste seg opp, begynte а kline med meg, jeg kunne kjenne den salte smaken av min egen sad. Na var Anette klar for meg, hun sugde meg stiv igjen for hun forte pikken min inn mellom bena sine. Hun ridde meg hardt, mens Victoria fortsatte med dildoen alene.
Jeg stonnet hoyt i det jeg kom inn i henne, den varme saden min rant ut mellom bena pa henne, hun tok tak i hodet mitt og trykket det ned mellom bena. Hun sa jeg hadde vart en slem gutt, og at jeg matte rydde opp etter meg. Jeg matte slikke i meg hver eneste drape. Victoria la seg til rette, na var hun ogsa klar for kuken min. Jeg presset pikken min inn i den trange fitta hennes og tok henne hardt bakfra mens jeg lekte med den faste deilige brystene hennes. Jeg fylte henne til randen med sad, selv om dette var den tredje gangen denne kvelden. Anette ba meg rydde opp etter meg her ogsa, ellers ville hun straffe meg.
Jeg sov veldig godt denne natten, bade pga. den herlige sexen og all vinen hadde hjulpet litt ogsa. Jeg vaknet av аt begge sugde meg etter tur, dette var den beste maten jeg noensinne hadde blitt vekket pa. Jeg sprutet den varme saden min inn i munnen pa Anette, som velvillig delte den med Victoria. Na var det klart for nok en runde med herlig trekantsex for vi laget oss litt frokost og gikk hver til vart.
Jeg fikk aldri hele navnene deres eller noe telefonnummer, men jeg satt igjen med et minne for livet.




Flere bilder med meg på uforpliktende sex dating side http://uforpliktendesex.com/members/18894789/


Žádné komentáře:

Okomentovat