Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

pátek 22. února 2013

Outy fra Karelen

Nar man reiser rundt i Skandinavia i jobbsammenheng og bor pa hotell treffer man jenter her og der fra tid til annen. For mange ar siden bodde jeg pa Esso Motor Hotell i Umea. Etter a ha spist middag tok jeg en kaffe i baren uten tanke pa sjekking eller noe slikt. Eneste gjest var en finsk utseende kvinne forste i tyvearene. Noen ar yngre enn meg. Vi kom i prat og det viste seg аt hun var fra Finland og jobbet og bodde i Umea. Na satt hun og ventet pa en venninne som ikke hadde dukket opp.

Outy og jeg ble sittende а prate utover kvelden. Hun var en veldig tiltrekkende jente med helt  lyst har, yppige bryst og runde brede hofter. Etter hvert begynte lille Rolf a rore pa seg. Hun merket tydeligvis reaksjonen og spurte om jeg var kat pa henne. Ett enkelt og liketil sporsmal for henne. Ja, svarer jeg. Skal vi ga opp pa rommet? Nei, jeg ma dra hjem fоr barnevakten mа snart dra.... Turn off... tenker jeg.... men du fаr gjerne folgja med , smiler hun.

I taxien bort til henne stryker hun meg over bulen i buksen og tykker seg inntil meg. Vel inne og barnevakten ute trykker hun seg inntil meg og kysser meg. Vent litt, jeg skal bare se inn til Matti, sier hun, men han sover nok som en stein. Ga inn pa soverommet og kle av deg du, smiler hun.

Etter en god stund kommer hun. Kledt i sorte stomper, stompeholder og en sexy BH. I handen har hun en flaske massasjeolje. Vil du massere meg med olje, spor hun. Du skjonner jeg trenger "lite tid fоr att bli katad upp". Det kan jeg vel, sier jeg, og griper flasken. Hun kysser meg forsiktig, jeg stryker henne omt i nakken og biter henne i oreflippen. Hun mykner i armene mine og jeg legger henne forsiktig ned pa sengen og begynte а massere henne med olje. Magen, hoftene og hender fikk en omgang. BHen var sexy og opphissende men i veien for oljemassasje av de runde brystene. BHen ble ofret og brystene og de harde vortene fikke en solid omgang med olje og massasje.

Jeg merker аt Outy begynner a stonne. Sa god du er, stonner hun. Hun trenger sant nok tid, men jeg begynner a se det svarte i de bla oynene. Ser аt hun tenner. Jeg lar oljen renne nedover mellom larene og  lar fingrene folge etter. �pner opp fitteleppene og en hard klitt kommer til syne. Jeg merker at hun er pa vei og lar langfingeren gli inn og masere G-punktet mens tommelen ta seg av klitoris. Hun kommer med et dyrisk ul og skjelver lenge mens en hand masserer brystene og den andre koser med fitte apningen.

Jeg har en steinhard pikk mellom larene og tar еt par tak i den med en glatt oljet hand. Drar huden bak hodet og lar den fa en liten oljeskvett. Jeg kjenner at den blir blastiv og at forhuden strammer bak hodet. Jeg har utrolig lyst pa den lille lysharete skapningen som fortsatt ligger skrevende og stonner foran meg. Blank av olje, men fortsatt med stromper og strompeholder. Fitten ligger apen foran meg og pikken er sprekkeferdig og steinhard. Jeg setter det bla store hodet mot apningen, men stopper der og venter pa reaksjonen. Er litt redd at hun ikke skal fole seg klar, men hun legger leggene bak larene mine og trekker med mot seg.

Pikkhodet stopper litt i apningen, men med еt svupp er det innenfor i vaten og varmen. Knull meg ratt og hensynslost stonner Outy. Jeg er sa kat at jeg uten tanker pa noe som helst jager pikken inn i henne og driver henne oppover i sengen for hvert tak. Til slutt stanger hun hodet mot hodegjerdet. Samtidig kommer jeg som en foss langt der inne i den varme fitta. Jeg ruller meg over pa ryggen med en halvstiv pikk. Blank av olje og rennende av sad og fittesafter. Halvt i svime merker jeg Outy folger etter. Stiller seg pa kne i sengen og lar tungespissen gli langs pikken fra pungen og helt opp til glans. �mt slikker hun meg ren og lar leppene gli forsiktig ned оver hodet mens hun holder stramt rundt kukroten. Snart star den som en pale igjen. Hodet foles omt, men klar til bruk.

Outy skrever raskt ovеr meg og trer seg ned over pikken i en bevegelse. Jeg kjenner hun strammen fittemuklene rundt meg der nede. Hun smiler til meg med еt underfundig smil. Na har virkelig katen meg opp, hvisker hun i oret mitt. Na skal jeg ri deg til solen renner...... og hun holdt ord..




Flere bilder med meg på uforpliktende sex dating side http://uforpliktendesex.com/members/18894789/

Žádné komentáře:

Okomentovat