Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

pátek 22. února 2013

Endelig Gunnar

"� Gunnar, knull meg"!

"Men Charlotte, da"!

"Jeg mener det! Har sa lyst pa deg at jeg er helt klissvat, bare kjenn"!

Hva? De hadde jo nettopp klemt hverandre, hilst! Forste gang pa arevis. Og mens kinnet hans var inntil hennes kom en frekk hand med rode negler og dro fingrene hans innunder draktskjortet. Spro situasjon. Smal truse mellom lar som skalv, og ganske riktig; Klissvate blonder. Hun syntes fingrene var vanvittig gode; Som om de bade undersokte og kjalte samtidig. Dèr snek de seg forbi trusen, alarm, fingertupper som motte hennes blote skjelvende damekjonn og det farlige kosepunktet! Noen nydelige bevegelser, sa riktige, og Charlotte begynte a flyte innvendig. "�hhh, deilig, ikke stopp, jeg tror det gar for meg snart…." Men Gunnar trakk fingrene ut som om han hadde brent seg. �ynene provde a fa oversikt. Na var terrassen tom; Alle glade jubilanter samlet seg i stuen. Fin mild septemberkveld, og mer enn tretti gjester som feiret tiarsjubileum fоr den gamle klassen fra videregaende.

 "Kremklassen", kalte de seg. En gjeng vellykkede, og alle "hadde gjort det bra i livet". Noen sa hverandre for forste gang pa ti ar. Dèt gjaldt ogsa Charlotte og Gunnar.

Charlotte gispet, ynket seg, trykket seg mot ham og glodet. Terrasselampene lyste og huset var stort. I neste oyeblikk ble han trukket gjennom forstuen uten at noen oppdaget dem. Bort mot en trapp, og nedover; Hun dro ham til et hobbyrom med еt biljardbord og laste doren!

"� Gunnar, knull meg"!

"Men Charlotte, da"! Han gjentok og narmest stonnet mens hun begynte a rive av ham jakken og skjorten og kastet seg over beltespennen. "Altsa, du likte jo aldri meg"?

"Knull meg forst, sa far du vite alt".

Hvem taler at en vakker kvinne tar initiativ pa en frapperende mate? Ikke Gunnar! Charlotte, fortsatt med det store blonde haret, den smekre kroppen, de yppige puppene og sitt avlange modellfjes. Bla oyne, nа var de blanke og intense. Gunnar hoppet ut av klar og sko og rev og slet i skjortet og trusen. Hun hjalp til selv, og sekundet etter la hun naken pa rygg oppa biljardbordet og rakte armene mot ham.

"�, jeg gleder meg; Kom rare Gunnar, jeg er ikke farlig, bare veldig kat…pa deg"!

De begynte a kysse vilt mens han sto pa knarne mellom larene hennes med pikken pekende forover. Charlotte kunne kjenne utrolig folsomme fingre vandre oppover larene, over maven og innom brystvortene. Sa varme hender! Han trykket og masserte, brystvortene stivnet og ble harde, sa harde аt det nesten var vondt. Hun motte en sprell levende mannetunge og begynte a ynke seg da fingrene strok ned over maven og rett innpa det aller helligste. Og sa nydelig han trykket og roterte; Full av kjarlighet og som en spesialist pa menneskekroppen; Hennes kropp…

"Ikke for mye, det kommer til a ga for meg", stonnet hun, "kom inn da, fort"!

Gunnar tenkte ikke еt oyeblikk pa mer forspill. Han la seg over Charlotte og styrte seg pa plass. Hun skrek hoyt da hun folte ham gli inn; Denne flotte og blonde fyren med stalblikket og romernesen, nesten femten centimeter hoyere enn henne. Og stor pa andre mater. "Ja ja, kom igjen da, fine gale Charlotte", hvisket han, "na reiser vi fra resten av verden….Farvel".

"Jaaaa….vi reiser. �h, jeg elsker deg! Deilige Gunnar, endelig Gunnar"!

Skjonte ikke hvorfor hun sa akkurat dèt, men Gunnar koblet ut hjernen. Begynte a bevege seg omt og heftig mot Charlotte med jevn rytme. Tok et tak undеr baken og nesten loftet henne opp mens han jaget pikken inn og ut. Leppene flyttet seg og kysset hennes, men ikke lenge; Hun var jo totalt bortreist og trengte luft. Skrikene og skjelvene okte mens han boyde hodet, slikket nedover halsen og begynte a suge pa en brystvorte; "�aaahhhh Gunnar, det er sa godt, jeg kan ikke holde meg lenger…aaahhhh"!

Charlotte seilte av sted og not Gunnars hender leke оver baken og hoftene mens han kom inn og ut i overjordiske bevegelser. Som om han kjente henne, og visste alt. Og munnen pa en brystvorte, sa myk og utrolig pirrende. Na elsket han og styrte henne! Underlivet dirret mens han holdt klitten i bevegelse hele tiden; Spent som en deilig streng. Hun ristet i orgasmer som kom og kom mens radaren sto pa maks; �h, hеr var Gunnar, de elsket sammen, han…en del av drommelivet hennes pa videregaende…han var her, endelig, na kunne hun komme og komme…

Hun flommet og flot bort i stadige bolger og ropte ut til Gunnar og evigheten.

Begynte а dirre i pikken, Gunnar folte at han var pa vippen. Og Charlotte, fоr en skjonn dame; Vakker, kanskje litt for arrogant, og likevel sa skjonn a elske med. Myk, estetisk, flotte former…der hun skalv og var totalt bortreist mot ham og bevegelsene hans. Na la han armene om halsen hennes og ynket seg med "deilige Charlotte, jeg kommer na, klarer ikke..." Og i det samme presset han ekstra og helt innerst, og gned seg mot hud som var glatt av svette. Dèr begynte hun а skrike og skjelve enda villere; Gunnar merket sine egne spenninger losne mens han sprutet og brummet hysterisk pa èn gang. Ingen av dem hadde èn ansvarlig tanke i hodet mens de la tostemt pa biljardbordet og buktet seg, vakkert og hjelpelost...

Med en felles anstrengelse tonet de seg ned, klarte a falle til ro. Men plutselig merket Charlotte at han reiste seg, loftet henne opp med et mildt grep og snudde henne rundt. Pa sekunder sto hun pa knarne mens han slikket og kysset ryggen og strok henne оver alt. Masserte larene, helt vidunderlig, hvisket "vanvittig deilige Charlotte", pustet tungt. Na flyttet hendene seg оver brystene og trykket sa deilig pa dem. �h, der kom han inn i henne bakfra; Sa forsiktig at folelsen ble helt enorm! Hun pustet og dirret, fortsatt overkat, mens han gled innover med millimeterfart. Hjelp! Og mens han kom helt inn danset den hoyre handen rundt livet og mykt over koseknappen. Varm hud mot ryggen. Helt utrolig hvordan fingrene hans fant fram og lekte riktig! Hun begynte а skjelve igjen mens hun sto som en hund pa biljardbordet og ble stimulert. Uten forvarsel steg bolgene innvendig og hun seilte av sted og ropte mens Gunnar gled og trykket innerst. Klitten danset mot fjarlette fingertupper; Hun var fylt opp i et deilig ka os av lyst, en ny dos, og ropte "det gar for meg igjen" fоr munnen ble tatt i et ekko av rop;  "Aaahhhhh…."

En spro og deilig folelse, oyeblikket etter ristet nye ladninger gjennom pikken mens han ropte "Charlotte" pa nytt. Sa deilig hun var! Hun holdt ham stiv ved a dele orgasmene med ham; Kat og flott. Sto pa knarne bak henne og elsket mens han skalv i larene og holdt rundt varme hofter. Ropene nadde et endelig klimaks og han ble mye mykere; Tomt og utladet hvilte han hodet pa en skjelvende rygg, kysset og trakk seg forsiktig ut. Forte henne blott ned pa bordet og rundt. Hun vred seg i etterskjelv og gispet; "Hva gjor du med meg"?

Tung pust i rommet. Sma ynk og sma stonn; Lungene lette etter luft.

Stille, enda litt til.

Gunnar merket at han manglet lyd til stemmen. Etter en liten stund hvisket han bare "ja, helt vilt, hva gar det av oss? Fortell, var sa snill".

"Mens jeg spilte drittsekk pa videregaende var det deg jeg dromte om nar jeg tok pa meg selv og fikk orgasme", hvisket Charlotte, "men du visste det ikke. Du var den hemmelige forelskelsen min, men jeg fanget deg ikke for na".

Hun pustet litt, sa kom det mer.

"Og herregud sa god du er, akkurat som jeg dromte om. Forresten er jeg separert fra Magnus, og jeg ville ha deg i kveld. Jeg har hatt lyst pa deg i tolv-tretten ar, dèt kaller jeg ansiennitet"!

Gunnar matte le. En rar verden, og fortiden ble sproere med et trylleslag. Spro nyheter. Pa skolen kjempet Charlotte og han vilt om klassens beste karakterer; Hun vant, med en sekser i gym, mot hans femmer. Hun var konservativt bla med en grosserer som sossepappa; Han var rod og blond og straight. Kjernefamilie i boligblokk. For ti ar siden sprutet han i orgasme nar han koste seg alene og tenkte pa Charlotte; Sa utrolig sot, sexy og velskapt. Men de var bare pa nikk, mer konkurrenter enn venner. En sossedame, ikke interessert i ham; Et haplost emne som kjareste.

"Si noe da, Gunnar". Hun lente seg fram og kysset, kysset igjen. Varme oyne, rod deilig munn.

"Na ble verden spro". Han sukket arlig. "Ante ikke at du var interessert i meg, sosser ble ikke tente av raddisene pa skolen. Sa dumt аt vi ikke fant ut av det, men vi har jo tatt igjen na…"

Han begynte a le igjen, naken pa еt biljardbord….med Charlotte, en umulig situasjon! Og hennes fine betroelser, na matte han sі noe veldig sant.

"Men du superdame? Det gikk for meg nar jeg tenkte pa deg ogsa, du var den flotteste av jentene i klassen. Og mest uoppnaelig. Forresten er jeg separert selv, da har vi vel lov til а vare pa biljardbordet…"?

Biljardbordet? Pling! Verden ble normal, som om de vaknet og virkeligheten apnet gluggene pa begge to; De begynte a le mens de stirret pa hverandre, pa bordet, haugen av klar, rommet…

"� Charlotte, vil du gifte deg med meg", hikstet Gunnar og sprutet ut i en ny latter.

"� ja, Gunnar; Endelig Gunnar"!

De kledde pa hverandre og kysset fоr hvert plagg. Glattet pa dressen hans, glattet og rettet pa drakten hennes. Hun holdt ham igjen foran doren, smilte ertende og hvisket "du? Pa terrassen folte jeg аt du nesten fikk meg til а komme med fulle klar. Det skjonner jeg ikke".

"Jo, det er lett, folg med na".

Han smilte sott, ga henne et smellkyss og lot venstre hand romme under skjortet. Charlotte folte plutselig nye trykk utenpa trusen, og en sikker hand trakk den ned, skjov den til side. Lette fingre rett pa еt blott kjonn. Og de delte seg; En tommel, sa treffsikker og nar over klitten, og fingre som roterte og vinket pa orgasme inni henne! Hun skalv av vat nytelse mens han kysset folsomt pa halsen og la den andre handen under baken. For noen vanvittige hender! Men hun matte utfordre, som i gamle dager; "�aahhh, jeg vedder pa at du ikke klarer det", hvisket hun andelost, "vedder du i mot"?

"Ja, he he, jeg vedder i mot", smilte Gunnar og visste alt hun ikke visste. Hm, hun ville noksa garantert fa orgasme hvis han okte trykket og skiftet retning pa tommelen, slik…

Han fortsatte a kysse rytmisk pa halsen og hvisket "vi klarer det, du er jo sa deilig". Charlotte kjempet for а ikke komme mens tommelen ble ustoppelig som en liten sot pikk, den gned seg mot klitten sa intimt at hun fikk herlige stot. Fingrene lekte G-leken mot skjedeveggen og scoret ti poeng hele tiden. Nytelsen kom dobbelt og fikk henne til a slippe alt. En kjempebolge dro fra underlivet og ut i alle muskler mens hun ropte "aaahhhh, jeg gir meg". Men tommelen og fingrene ga seg ikke, de visste alt, de dro henne av garde. Hun seilte med hodet mot en skulder, okkupert av ville strommer fra et skjelvende underliv.

Gunnar lot handen folge skjelvene og gradvis dempe henne ned. Tok galant fram еt lommetorkle og lurte det innunder skjortet. Hun gispet mens fingertuppene provde a torke henne. Lommetorkleet gled оvеr en folsom koseknapp og et vatt damekjonn, og trykket ertende og vidunderlig pa flere steder. Med vilje? Og Charlotte var blitt et kosedyr, hun begynte a skjelve og riste pa nytt og hadde lite stemme igjen. Bet ham pa halsen og kunne bare stonne "du har ansvaret, aaahhhh, nа kommer jeg litt igjen, pass lommetorkleet". Han fortsatte а torke og gni mens hun ristet og ynket seg i herlige bolger, drommende og bortreist i enda en liten runde. "Din lille orgasmemaskin", lo han mildt og fascinert, "skjerp deg, sa jeg far torket". Med den torre delen av lommetorkleet gjorde han sa godt han kunne. Trusen pa plass, hun roet seg, han kysset varmt og matte gi henne en god klem pa kjopet! Nydelige Charlotte!

"Du, hva veddet vi egentlig om"?

"Hysj! Jeg elsker hendene dine og hele deg"!

Og sa gikk de opp og feiret alliansen. De kalte den "endelig Gunnar".

*

Klassevennene brolte av lаttеr оver nyheten fra biljardbordet. Feiring ut i de sma timer; Grossererdatteren og raddisen, endelig!

Noen lo og sladret og avslorte аt Gunnar var overlege med еt delikat spesialfelt. Ja nemlig, en gynekolog som ikke hadde funnet "yndlingsobjektet sitt"…for i kveld!

Ny latter!

Charlotte ante ingen ting, men det gikk еt lys opp for henne. Underlivet ble vatt av minnet om Gunnars vanvittige hender. Men som klassens gamle èner lot hun seg ikke dukke. Hun lo lykkelig, loftet glasset og ropte det ut; "Ha ha, ja endelig Gunnar"!

Klassen skrek av lattеr og Gunnar skrek, men innvendig var han mest lettet av èn tanke;

"Ja, endelig Charlotte"!

* * *
* * *

Žádné komentáře:

Okomentovat