Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

pátek 22. února 2013

Overraskende besok


Endelig skulle jeg fa en fridag helt fоr meg selv, barna var trygt i barnehagen og kjaresten hadde dratt pa jobb. Jeg gledet meg til a fa noen timer pa sofaen fоr jeg skulle nyte denne fridagen til det fulle. Jeg la meg ned pa sofaen, men hadde ikke sovet i mer enn 10 minutter for det ringte en eller annen telefonselger. Na var det umulig a fa sovnet igjen, jeg dro av meg buksene og begynte a leke med pikken. Kjente blodet pumpet den stivere og stivere, na stod den rett til vars og ventet pa at jeg skulle tilfredsstille den. Jeg lukket oynene, fantaserte om alt det deilige jeg skulle gjore med kjaresten i helga. Jeg kunne nesten kjenne den deilige vate fitta hennes og de stive brystvortene i det jeg var langt inne i fantasiens verden.
Jeg gikk pa badet og hentet noe babyolje, smurte pikken godt inn, jeg kunne kjenne аt det rant nedover rumpesprekken. Jeg lot handen min folge etter, presset fingeren godt inn, for jeg lot den leke i hullet. Folelsen var helt fantastisk, jeg fant frem en stor butplug som jeg presset inn. Jeg kjente det sprengte sa herlig i det den tykke delen forsvant inn i meg. Jeg plasserte noen puter under og begynte а smajokke litt, mens jeg koste med den stive pikken min.
Jeg merket knapt at det gikk i dora, jeg fikk forfjamset slengt pa meg buksene igjen. Jeg mа ha sett veldig forskrekket ut i det jeg sa rett inn i oynene pa kjaresten min. Jeg kjente butpluggen var pa vei ut under buksene, fikk diskret dyttet den inn igjen uten at hun merket noe.
- "Hei, jeg skulle bare hente matpakken min jeg"
Jeg vet ikke om hun merket noe, hun smilte til meg, ga meg ett heftig kyss og dro tilbake til jobb. Na var det bare meg igjen, overraskelsen hadde bare gjort meg katere. Jeg vrengte av meg klarne igjen og fortsatte der jeg slapp. Det tok ikke lange tiden for kroppen spendte seg av vellyst og saden rant som sma bekker nedover magen min. Jeg torket meg, lukket oynene og sovnet igjen.
Jeg hadde sa herlige erotiske drommer fortiden, de var sa realistiske at jeg ofte vaknet med en vat boksershorts og den stiveste pikken man kan tenke seg.
Plutselig kjente jeg en varm hand som ble stukket inn i buksesmekken, den masserte pikken min for den ble tatt ut. Jeg kunne kjenne noen vate lepper som omsluttet lemmet og sugde forsiktig. Knappen ble apnet og buksen ble dratt av meg. Jeg glottet pa oynene og kunne nok en gang se inn i oynene til kjaresten min. Hun smilte til meg, - "du lurer ikke meg sa lett, oynene dine oste av sex, eimen av sex la i rommet og jeg kunne ikke se noen elskerinne, sa da regner jeg med at du hadde tatt saken i egne hender".
Hun tok av seg genseren og lot de svulmende brystene sine henge fritt. Hun boyde seg over meg og ertet meg litt med de stive brystvortene for jeg lot tunga mi leke med dem. Jeg lot den vate tunga mi finne veien fra de svulmende brystene og ned til den deilige fitta hennes. Lot tungen leke med den stive klitorisen fоr jeg sugde i meg de deilige saftene hennes. Jeg lot en finger gli forsiktig inn mens jeg slikket henne. Jeg snudde meg slik аt hun kunne suge meg, mens jeg fortsatte jobben med a fa henne til a komme. Hun fuktet fingeren sin i munnen og lot den gli inn i rumpa mi. Det tok ikke langt tid for vi begge var i en fantastisk verden, der alle sansene vare bare var innstilt pa hverandre og hverandres nytelse. Krampene jeg kjente tidligere pa dagen var forsterket flere ganger nar jeg fylte munnen hennes med den deilige saden min. Hun begynte а kline med meg, vi la pa sofaen sammen en stund og koste med hverandre. Hun strok med nedover ryggen og lot handen leke med rumpa.
Hun tittet pa meg igjen, - "orker du mer?" Jeg tittet pa henne og nikket anerkjennende, hun tok pikken min i munnen igjen og sugde den stiv. Hun skrevde over meg og ridde meg, jeg tror vi holdt pa i en halv evighet for jeg lot det ga inne i henne. Jeg slikket i meg saden som strommet ut fra fitten hennes.
Vi la og tittet hverandre inn i oynene, for hun sa - "Du trenger ikke a skjule at du onanerer vet du, men jeg hadde satt pris pa om du heller onanerte sammen med meg. Jeg haper jeg i det minste var en del av fantasien din". Hun tok pa seg klarne ga meg verdens vakreste smil og satte seg i bilen pa vei til jobb igjen.



Flere bilder med meg på uforpliktende sex dating side http://uforpliktendesex.com/members/18894789/


Žádné komentáře:

Okomentovat