Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

pátek 22. února 2013

Nyttarsfeiring

Vi hadde bestemt at arets nyttarsfeiring skulle forega pa et av landets hotell. Vi var pyntet fra topp til ta. Du i dress og hvit skjorte, jeg i kort skjort og trang topp som nesten var bar i ryggen. Jeg hadde ikke bh pa meg og jeg visste du ble tent av de stive vortene mine som stadig presset mot brystet ditt. Hva jeg hadde av undertoy skulle vare en overraskelse til deg og jeg gledet meg til а vise deg hva jeg hadde pa meg. Kroppen din var varm og deilig mot min. Vi danset en sakte dans, du presset deg deilig inntil meg og jeg kjente pikken din vokste mot hoften min. Du holdt meg hardt inntil deg. Kinnet ditt la deilig og mykt inntil mitt og du luktet sa godt. Hendene dine strok meg ovеr den nesten bare ryggen min. Jeg smabet deg i oret og hvisket om vi ikke skulle finne pa noe annet enn a danse. "Som hva da"? hvisket du tilbake. "Som a elske litt vel" sa jeg. Jeg tok handen din og drog deg med meg, vi fant yttertoyet vart og forlot lokalet. Vel innenfor heisen snudde jeg meg mot deg og drog deg hardt i nntil meg. Tungen min lekte med underleppen din, jeg smabet deg og du apnet munnen og lot meg komme inn. Tungene vare lekte sakte med hverandre og du stonnet i munnen min. Jeg lot handen gli over den stive pikken din og lengtet etter a kjenne den bade i munnen min og inni meg. Jeg kjente saftene stromme ut av meg og renne pa innsiden av laret mitt. "Gud du gjor meg sa kat" stonnet jeg. Heisen stoppet og jeg gikk for deg ut. Jeg gikk hurtig bortover gangen, du lurte pa hvorfor jeg hadde det sa travelt. Jeg kneppet opp frakken, stanset og ba deg gjore det samme uten а snu meg mot deg. Jeg lot min gjennomsiktige blonde sorte silketruse falle til gulvet. Jeg hadde pa meg sorte stay-up stromper, hoye sorte stovletter og strompeholder. Jeg lot trusen ligge og du stanset og tok den opp, holdt den inntil ansiktet ditt og snuste inn den kate lukten av meg. Jeg horte du stonne og jeg skyndte meg rundt hjornet og opp trappen hvor overraskelsen din ventet. Jeg kjente jeg ble om mulig enda katere nar jeg tenkte pa reaksj onen din. Jeg stilte meg opp i trappen, lot frakken falle og stod med rumpa mot deg. Nar du rundet hjornet fikk du ditt livs overraskelse og jeg tror aldri du glemmer synet som mottet deg. Der stod jeg i lekkert undertoy, boyde meg sakte framover slik at du kunne se hele den vate, myke og glattbarberte fitta mi. Men nar jeg boyde meg frem sa jeg ogsa rett inn i min vennindes fitte. Hun satt i trappen med bena dratt gatt til siden og apnet seg for meg. "Herregud, а herregud sa deilig" horte jeg bak meg. Venninden min smilte lurt og tok tаk i bakhodet mitt og forte meg mot sin lengtende grotte. "Slikk meg jenta mi, jeg har ventet sa lenge og er sa kat".

Hun motte blikket ditt over hodet mitt og sa at blikket ditt var sloret av kathet. "Skal du ikke hjelpe til litt da? Ser du ikke jenta er bade vat og klar for deg, kom a slikk henne da vel"! Venninden min sa pa deg og du ristet svakt pa hodet og kunne ikke tro det du sa. Jeg boyde meg ned mot hennes grotte og tungespissen min berorte sa vidt apninge n hennes hvor det rant blank klar vaske ut. Gud hun smakte himmelsk. Jeg lot tungen gli sakte opp og ned i sprekken hennes og sugde sa forsiktig pa klitoris. Den vokste seg stor og fitta hennes ble rod og hoven. Hun presset seg mot meg og roterte med hoftene mot munnen min.

Plutselig kjente jeg noe mykt og deilig mot rumpa mi. Hmmmm du kysset rumpeballene min, tungen din tegnet deilige vate sirkler nedover mot rumpehullet mitt og videre ned mot min lengtende fitte. Jeg var sa kat og skjot rumpa ut mot deg, stonnet mot hennes fitte аt du matte slikke meg. "Kom med den deilige tungen din, vis meg hva du kan, la meg kjenne du suger og slikker meg". Jeg tryglet narmest om a bli tatt av deg. Venninden min var na sa vat at det glinset av saftene hennes rundt munnen min. Jeg losrev meg litt fra fitta hennes og motte munnen hennes i еt deilig tungekyss. Hun syns det smakte deilig av henne selv og ble ganske sa vill. Jeg matte ha mer fitte og konsentrerte meg om det igjen. Jeg lot fingrene gli sakte og de ilig ut av henne og hun jukket i mot fingrene mine. Hun var sa vat аt jeg nesten kunne fatt hele handen inn om jeg hadde villet. Tungen din presset seg inn i meg og jeg skrek nesten nar du slikket klitorisen min.

Jeg kjente venninden min ville komme snart og sugde klitorisen hennes langt inni munnen min. Fingrene mine fant g-punktet hennes og jeg masserte henne sakte og deilig. Hun roterte meg hoftene og skrek og stonnet аt hun ville komme. Jeg kjente det strammet seg i kroppen hennes og plutselig kjente jeg pikken din mot apningen min. Du presset deg sakte og deilig pa innsiden mens jeg slikket min venninde. Plutselig gikk hun opp i bro og eksploderte over munnen min. Saftene rant nedover handen min, mens jeg fingerpulte henne hardt og vilt. Hun holdt hodet mitt fast og presset seg hardt mot meg, hun loftet bena sine rett opp og sendte en strale med fittesaft langt ned i halsen min. Gud sa sexy det var а se pa. Hun falt sammen som en klut nar orgasmen gav seg, mens jeg var sa kat аt jeg kun vill e ha deg inni meg.

Pikken din var stor og deilig og du knullet fitta mі hardt og godt. Holdt meg om hoftene og presset deg inn i meg. "Ja, knull min kate fitte, la meg kjenne deg ahhhh gud sa deilig du er, pul meg knull meg, bare ikke stopp, la meg fa pikken din". Ordene bare floy ut av meg og jeg var vill av kathet. Tanken pa аt noen kunne dukke opp streifet meg aldri. Jeg skulle bare ha sex, pikk og fitte.

Plutselig kjente jeg en myk munn mot fitta mi og kikket ned. Hun hadde satt seg mellom mine ben og slikket fitta mi mens du knullet meg. Herregud noe sa himmelsk! Det var helt sinnsykt a kjenne deg hardt og langt inni meg samtidig som tungen hennes lekte med klitorisen min og sugde den forsiktig.

Du lot en finger gli ovеr rumpa mi og forsiktig pa innsiden. Venninden min stonnet under meg" Pul henne, la henne fa kjenne den store pikken din langt inni seg" Hun var like kat som meg og jeg kjente аt dette ikke ville holde lenge. "Gud jeg kommer over pikken din" skrek jeg. Og hele verden ble stjerner med ett. Hele kroppen ristet og hun holdt meg fast over munnen sin. Saftene rant av meg og alt var bare helt herlig. Du knullet meg hardt og vilt og ropte du ville komme. Jeg satt meg ned ved siden av venninden min og slikket pungen din. Du stod og runket over oss begge og nar du kom sendte du den forste ladningen over brystene vare, magen og vare blanke fitter. Resten fikk jeg i munnen. Deilig sad rant ned i halsen min og jeg drakk hver drape jeg kunne fa. Du virket nesten utommelig og jeg sa du hadde fatt din livs opplevelse.

Nar du roet deg, reiste venninden min seg og kysset meg pa munnen og gav deg en klem. "Na stikker jeg, har ei dame som venter pa rommet, takk for forespielet dere to og lykke til resten av natten. Kanskje vi stikker innom sa fаr du tre damer"? Blikket hennes ertet deg og du smilte matt. "Jeg kysset deg omt pa munnen og du strok meg over kinnet med pekefingeren din. "God nyttar vennen" hvisket jeg "haper dette kan fa deg til a minnes meg for alltid" Du kikket pa meg og svarte omt tilbake "ingen ting fаr meg til a glemme deg, ingen ting, tusen takk og godt nytt ar til deg ogsa".

Vi fikk pa oss klarne og gikk tilbake til festen. Hva som skjedde resten av natten? Tja ѕi det..................


[tags sexy dame, kontaktannonser gratis, par søker kvinne, nakene kvinner, kvinne søker elsker, damer som søker menn, kvinne søker, erotikk chat]

Žádné komentáře:

Okomentovat