Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

středa 13. března 2013

Marit og en venninne pa by'tur

Dere kommer inn pa en bar. Jeg sitter ved ett bord
i en krok. Dere er sexy kledd, korte skjort, med liten topp. Alle i lokalet
snur seg etter dere.mmmmmm
Blikkene vare motes og du smiler lurt.
Dere kommer over og spor om det er ledigt ved bordet.
Sitt ned sier jeg med litt skjelven stemme.
Dere setter dere en pa hver side. Kjenner varmen fra de nakne larene.Praten
gar lett og en flaske vin gjor livet enda mer herlig.
Opsss, jeg solte vin pa deg, skal torke det opp.
Lar handen gli oppover larene dine, stryker lett. Du sprer beina litt.
Legger hode mot halsen min og sier аt du er mye vatere lenger oppe.Du tar
handen min а forer den opp undеr skjortet og fingrene motter den barberte
fitten din,ingen truse.Kjenner tungen din i oret mitt, du puster tungt. Lar
fingrene rotere pa klitten. Kjenner den vokser seg stiv mot fingertuppene
mine, herlig folelse.
To fingrer glir inn mellom de hovne fitteleppene og kjenner de herlige
saftene dine. Presser fingrene helt inn, tommelen roterer pa klitten.
Kjenner en hand pa kuken min. Venninnen din har sett bulen og apner smekken.
Kjenner handen griper rundt den store stive kuken min. herlig.
Hun runker sakte.Hun lofter skjortet ditt lenger opp, hun vil se nar du blir
fingerknult.Du setter deg helt fram pa stolkanten og jokker imot handen min.
Glemmer at det er andre folk rundt oss. Ser du paret pa nabobordet, de er
skikkelig tent av oss. ser du han fingerknuller henne? Herlig а se pa.
Venninnen din glir under bordet og tar ut kuken. Dekker henne med
bord-duken. Kjenner tungen pa kukhodet, mens hun runker meg. Kjenner leppene
hennes sluke kuken,ahhhh herligt.Suger hardere og hardere, slikker pungen.
Jeg har tre fingrer i deg og en hand under toppen din. Masser de deilige
brystene. herlig a kjenne de stive brystvortene i handen, suger meg fast,
smabiter og nupper i de, du stonner pa mer.Venninnen din strekker seg mot
de g а slikker deg pa klitten mens hun runker meg. Kjenner det narmer seg for
oss. Kjorer deg hardere og hun runker meg hardt. Kjenner du skjelver i en
voldsom orgasme, og jeg spruter under bordduken. Hun suger meg tom, og hun
slikker fingrene mine rein for saftene dine.
Vi smiler lurt til hverandre og drikker ut.Blir enige om а dra hjem til dere
a fortsette.Vi lovde venninnen din аt vi skulle gi henne en herlig orgasme
seinere.
Jeg visket henne i oret at vi skulle gjore det herlig for henne allerede i
taxien.
Skal vi invitere det kate paret med oss hjem?

Taxituren...

Jeg reiser meg fra bordet, og gar bort til paret pa nabobordet. Spor om de
vil vare med pa nachspiel. De svarer bekreftene og jeg gir dem adressen hjem
til oss, og ber de ta en taxi. Vinker pa deg og min vanninne, og vi gar ut
og finner oss en drosje. Min venninne setter seg i midten, med oss pa hver
var side av henne. Jeg sier adressen til sjaforen i det jeg ser opp. Jeg
motere noen morke oyne i speilet, og lar oynene mine utforske sjaforen. Han
er neger og virker stor og kraftig, selv om det er litt vanskelig og se nar
han sitter i forersetet. I det bilen setter seg i bevegelse, boyer jeg meg
over og kysser min venninne mykt pa munnen. Kjenner at hun stikker ut tungen
og vi lar tungene vare kjale med hverandre. Knepper samtidig opp blusen
hennes, og begynner a kna en av hennes deilige melkehvite pupper, mens jeg
seg deg boye deg frem og suge vorten pa det andre brystet inn i munnen din.
Hun stonner lavt mot min munn, og jeg trekker meg bort fra munnen hennes og
trekker opp skjortet hennes. Blotter hennes helt glattbarberte fitte.
Jeg ser opp og moter sjaforens oyne i speilet, han har store problemer med a
kosentrere seg om kjoringen. Horer min venninne stonne hoyt, og ser аt du
har kjort to fingre opp i hennes dyvate fitte. Jeg boyer meg frem og suger
brystvortene hennes etter tur, mens du fingerpuler henne. Lar handen min gli
ned og finner den herlig bollemusen hennes. Lar en finger rotere mykt pa
klitten hennes akkurat sann jeg, av erfaring, vet at hun liker det. Hun
stonner hoyt, og pusten gar fort, ser dine fingre som glir fort ut og inn i
henne.
Plutselig brabremser bilen, det kviner i dekk. Vi ser opp og ser rett inn i
enden pa en lastebil. Taxien stopper med millimeterklaring til bilen foran.
Visker til sjaforen аt han bor konsentrere seg om kjoringen, slik аt vi kan
komme hele hjem.
Du og jeg gjennopptar var behandling av min venninne, som puster tungt. Vi
suger hver var brystvorte, mens du lar tre fingre gli ut og inn av fitta
hennes og jeg har klitten under behandling.
I det vi svinger inn veien hvor huset vart ligger, spenner hun seg opp og
skriker ut i orgasmehyl. Hele kroppen rister.
Taxien stopper foran huset, og jeg spor hvor mye vi skylder. Ingen ting sier
sjaforen. Og da en en an nen taxi, med vare kate venner fra nabobordet
stopper bak oss, boyer jeg meg frem og spor om sjaforen vil vare med oss
inn. Han nikker til svar.

Vi gar tett omslynget inn i leiligheten, du skrur pa litt dempet lys og litt
rolig musikk. Du kysser meg og roterer tungen din i oret mitt, mens du
visker kat i oret mitt at du har lyst a knulle alle som er der. Kjenner
handen din apner smekken min og fingrene dine finner fort den stive kuken og
du runker meg stor og stiv. Du spor jenten i paret om hun har lyst a smake
pa kuken min. Du trekker henne ned pa kne og hun tar kuken i munnen og suger
med lange tak. Du hjelper henne а slikkker ballene mine, kjenner fingen din
rundt rumpehullet, herligt. Ser du har handen under skjortet hennes, tror du
fingerknuller henne. Sa trekker du ut fingrene og ber meg suge de reine for
saftene hennes, gjor meg kjempekat. Vi kler av hverandre og du og henne
legger dere i en 69, med deg overst. Ser herl ig ut nar dere slikker
hverandre. De andre har kledd av seg og star rundt dere, venninnen din
ligger pa kne foran typen i paret og suger kuken hans, han er
kjempeopphisset av a se deg knulle med jenten hans. Jeg kommer bak deg, du
stiller rumpen i varet og jeg setter kuken mellom de hovne fitteleppene dine
og kuken glir lett inn i den vate fitten, kjorer den helt i bunn, du stonner
hoyt og jokker imot meg, vil ha mer. Kjenner tungene til jenta som slikker
kuken nar den kommer ut og inn i deg , kjenner hun leker med ballene mine og
klitten din, mmmmmmm. Du sier til typen at han skal legge seg ned а knulle
jenten sin, du sprer beina hennes, gnir henne�pa den stive klitten, slikker
henne litt og du tar kuken hans i munnen og suger han hardt for du setter
kuken pa plass i fitten hennes. Du suger brystvortene hans og hendene dine
er overalt pa henne, du gnir brystene dine mot hennes, du jokker imot meg
mens jeg knuller deg hardere og hardere. Venninnen din har satt seg i en
stol og knuller seg selv med en stor dildo, hun er helt i en annen verden og
det gar for henne flere ganger mens hun ser pa oss. Du sier til negeren at
han skal ta ut kuken og runke den stor og stiv, for du har lyst pa en svart
deilig kuk seinere..lurer pa hva du har i tankene? Du trekker kuken hans ut
av henne og suger den rein for fittesaftene hennes, du nyter smaken av bade
kuk og fittesaftene hennes, slikker rundt kukhode og sluker nesten hele
kuken, du er helt i transe og nyter bare 100%. Du er herlig og se pa og jeg
kjenner jeg snart kommer. Knuller deg fortere og fortere, kroppene vare
klasker sammen og du skriker at du vil ha alt i munnen. Du ruller rundt pa
ryggen og jeg runker kuken hardt ovеr ansiktet ditt, og kommer i en voldsom
orgasme, spruter munnen din full og hele ansiktet dekkes med sad, du suger
kuken helt tom. Na kommer typen ogsa og spruter ovеr ansiktet og brystene
dine , du tar imot alt og jenten og venninnen din legger seg over deg og
slikker deg rein overalt, du deler saden med alle og blir slikket til det
kommer fоr deg igjen, du rister i hele kroppen og skriker av vellyst. Vi
blir liggende i en molje og kvile oss til neste akt... Jeg kommer meg til
hektene, og ser оvеr mot negeren. Sperrer opp oynene, for han har den
storste kuken jeg noen sinne har sett. Vinker han оvеr til meg, og setter
meg pa kne foran han, og gaper over kukhodet. Han er sa stor at det bare er
sa vidt jeg klarer а gape hoyt nok. Suger kuken sa langt inn i munnen som
jeg klarer, men har fortsatt plass til begge hendene etter hverandre pa
pikken hans. Og jeg klarer ikke a gripe rundt den. Ma bare kjenne denne
kjempen i fitten min. Ber han legge seg pa rygg, og jeg sette meg ovеr han.
Senker meg sakte ned pa kuken hans, kjenner at han glir sakte innover. Han
fyller hver millimeter av fitten min. Takk og lov for mine orgasmer
tidligere pa kvelden, de har gjort meg sa vat аt det gar greit a knulle
kjempekuken. Rir han hardt, og kjenner at nok en orgasme skyller gjennom
meg. Ber deg om a komme og knulle rumpa mi, mens jeg har negeren i fitta.
Min venninne finner frem glidekrem, og smorer inn kuken din og min anus.
Kjenner hvordan din harde kuk trenger seg inn i midt trange hull, som er
enda trangere na nar jeg har kuk i fitten ogsa. Det er sa herlig a kjenne
hvordan dere dunker i meg, bare adskilt av den tynne hinna mellom fitta og
anus. Vet at dere kan kjenne kukene til hverandre. Ber typen fra By`n om a
komme med kuken, sa jeg kan suge han. Endelig, gar min drom i oppfyllelse,
jeg har kuk i alle hullene mine. Lar tungen jobbe med kuken hans, mens dere
knuller mine to andre hull. jeg kommer i nye orgasmer i ett sett. Det er sa
skjont. Min venninne og dama fra by`n ligger og ser pa, og knuller hverandre
med hver sin dildo. Stuen er et inferno av stonn, sukk og skrik. Jeg har
aldri hatt det sa herlig.

Žádné komentáře:

Okomentovat