Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

sobota 30. března 2013

Ferieturen

"Vil dere kjope disse vakre smykkene?". En liten afrikaner spurte pa
et ulastelig engelsk mens han pekte pa еt stativ med glassmykker i
ulike farger. Anne, min samboer, kikket nyskjerrig pa dem.
Afrikanerens blikk vandret til det solblekede, blonde haret hennes og
videre til de bla oynene for han gjenvant fatningen og klistret pa seg
selgersmilet igjen. Den kenyanske solen hadde gjort Anne gyllen og
fin ogsa. Selgeren presenterte seg, "Jeg heter Ogubu, men kall meg
bare Ogu. Jeg har mange flere flotte smykker og annet handverk i
landsbyen min. Dere ma komme og se." Jeg la pannen i lett bekymrede
folder, men Anne var i fyr og flamme, glad i glassjuggel som hun var.

Anne og jeg var pa ferie etter et langt avsluttende studiesemester. Vi
var begge i midten av 20-arene og trengte a hente krefter etter en
hard studieinnspurt. Vi hadde heldigvis holdt oss i god fysisk form og
likte a sprade rundt lettkledde for a vise fram resultatet av
definering og trening. Ferien hadde vart fantastisk. Vi solte oss,
drakk rare drinker og tok alt med stor ro. Det eneste skjaret i sjoen
var legebesoket jeg nylig hadde gjennomfort. Sadcellene mine var dode
og makteslose. Vi ville aldri kunne lage barn. Jeg fryktet hva dette
kunne gjore med forholdet vart- vi vurderte adopsjon.

Det autentiske Afrika hadde vi sett lite til. Ogu var vel det narmeste
vi var kommet en ekte afrikaner, med sine fargerike klar, еt slags
lendeklede og noen flagrende gevanter. Det var еt stykke a ga til
landsbyen. Jeg ble litt urolig da jeg sa at det var en ekte afrikansk
landsby, riktignok med ganske flotte leirhytter, men lіke fullt
leirhytter. Anne var i ekstase da Ogu og 3 andre menn viste fram
smykkene. Hun kjopte en haug av glitrende glassjuggel. Ungene i
landsbyen vrimlet rundt bena vare og tok pa oss og lo. Da vi skulle
ga, tok Ogu oss til side og sa hoytidelig "Dere ma komme pa var
frofest i kveld, det vil vare en opplevelse for livet." Jeg var
skeptisk igjen, men Anne nikket ivrig, ute av stand til a toyle sine
sosialantropologiske tilboyeligheter.


Kvelden kom og vi tok et par glass hvitvin i forkant for a losne pa
snakketoyet, noe som forte til аt vi var rimelig avslappede da vi
ankom landsbyen. Det var morkt, pa den store plassen i midten av
landsbyen, som var omkranset av hytter og palmer, brant et bal som
lyste opp plassen. Fakler bidro til a gjore plassen behagelig, men
trolsk opplyst. En gruppe menn spilte pa ulike typer instrumenter-
trommene dannet en suggerende rytme og landsbybeboerne danset leende
pa plassen, bade kvinner og menn. Ogu ledet oss til en gruppe menn som
satt rundt balet og roykte pipe og drakk av et stort krus. En eldre
mann med stalgratt, krusete har sa noe pa det lokale spraket. Ogu
oversatte: "Velkommen til frofesten, var arlige fruktbarhetsfest". Ogu
smilte bredt. Mannen med gratt har rakte oss pipen og gestikulerte at
vi skulle royke. Anne tok et skikkelig drag, jeg etterpa. Sa matte vi
smake pa brygget i kruset. Jeg kjente at jeg ble helt rolig og at
lyder og lukter ble sterkere, mer livaktige. En gruppe kvinner kom og
dro meg ut i dansen. De lo kostelig da jeg provde a henge med. Etter
en stund forte de meg bort til en hyttevegg og satte seg i halvsirkel
rundt meg. Jeg sa etter Anne. Hun var borte. Jeg rakk ikke a tenke mer
over det, for na begynte andre ting a skje.

Afrikanerene var ifort lendekleder. Jeg sa nа at ingen hadde noe
under. Kvinnene hadde ikke lenger noe pa overkroppen. En rekke unge
menn- de kunne vare i begynnelsen av 20-arene- ble fort frem til et
slags opphoyd alter nar balet, omtrent 60 cm hoyt. Det var omtrent 14
stykker. Plutselig merket jeg аt Ogu satt ved siden av meg. "Na skal
de velges ut- 4 menn skal symbolisere en ny var fоr stammen. De skal
la sine fro regne over fruktbar mark. Stammens modne kvinner samlet
seg rundt de unge mennene. Kvinnene gikk bort til mennene og rev av
dem lendekledene. De trakk seg tilbake og bare en av dem ble igjen.
Hun gikk bort til den forste av mennene, en hoyreist, slank gutt med
definerte trekk. Hun tok penisen hans i handen, forte den mot brystene
sine. Den svulmet opp, begynte a stritte oppover. Jeg sa аt han var
omskaret. Pikkhodet svulmet i enden av en tykk og lang stake. Kvinnene
jublet. Dette ble gjort med alle de 14 mennene. Ikke alle fikk staken
opp i givakt. Noen sa heller skremte ut. Kvinnen satte seg i sirkel og
diskuterte. Til slutt gikk en av dem frem og trakk 4 menn ut fra
flokken. De hadde alle en ting til felles: De hadde de hardeste
ereksjonene og alle hadde store, flotte pikker, selv om de varierte en
del i lengde og tykkelse. "De utvalgte skal na forberede marken pa
dyrking", sa Ogu. Mennene la seg pa kne foran alteret. Trommene
begynte a spille rytmisk og suggerende.

En gruppe kvinner kom i prosesjon mot alteret. Til min forskrekkelse
sa jeg at i midten gikk Anne. Hun var ifort et lendeklede og ingenting
annet. Huden hennes var oljeglinsende og magen og de struttende
brystene var bare. Den smale midjen hennes og lendekledet fremhevet de
runde hoftene hennes og den spretne flotte rumpa. Det gikk еt sukk
gjennom forsamlingen. Landsbyens menn og kvinner satt seg opp fоr a se
bedre. De unge kvinnene holdt rundt meg og strok meg. Jeg folte meg
lamslatt, handlingslammet og kunne bare sitte og se pa det som
skjedde. Ogu sa trostende "din kjare var meget innstilt pa dette- det
blir en opplevelse for livet. De utvalgte mennene er alle jomfruer og
vil bare spre friske fro i din kjare."

Anne ble plassert pa alteret, sittende med bena mot de 4 unge mennene.
Et stort kar ble baret frem. "Kokosolje" fortalte Ogu hjelpsomt. "Na
skal marken gjores klar for saing". De fire mennene dyppet hendene og
armene i olje og gikk frem til Anne. To menn masserte olje pa larene
hennes. De knadde ekstra lenge pa innsiden av larene. De to andre
masserte armene, skuldrene, magen og brystene. Til slutt var hun
dekket av olje. Jeg kunne se at hun begynte a vri litt pa hoftene,
slik hun alltid pleide nar hun begynte а bli skikkelig kat. Mennene
snudde henne rundt slik at hun la pa magen med bena utfor alteret, med
rumpa i varet. To menn masserte rumpa og larene med olje, mens tо menn
masserte ryggen, skuldrene og armene. En av mennene dro bena hennes
fra hverandre og masserte helt opp til kjonnet hennes. Olje var
unodvendig der. Anne var sa vat at kjonnet hennes glinset. Nok en gang
gikk et gisp gjennom forsamlingen. De 4 mennene samlet seg og stirret
mens pikkene svulmet og reiste seg i givakt. Alle forte de oljevate
hendene sine til kjonnet hennes og lot dem gli fram og tilbake i
kloften- gned saftene pa rumpa og insiden av larene hennes. Plutselig
skred tо kvinner frem og reiste Anne opp mens en mann la seg ned pa
benken. Han la strak ut med den sorte pikken strittende opp i luften.
Den var knallstiv, tykk og lang. "Din kjare skal na besorge den forste
saingen ved а betvinge froene." Ogu forklarte ivrig. Anne klatret oppa
alteret, tok den tykke pikken i hendene og klemte rundt den. Hun
senket hoftene ned mot den og forte pikkhodet mot kjonnet sitt.
Ertende gned hun den frem og tilbake langs kloften, lot den synke inn
et par cm, sa ut igjen. Mannen klynket.

Anne senket seg ned pa staken sa den gikk helt til bunns i henne mens
hun stonnet hoyt. Hun begynte a ri ham, forst forsiktig, sa raskere,
mens hun pustet tungt og red villere og villere. Til slutt sa jeg det
rykket i penisroten som svulmet opp og ble enda tykkere. Anne merket
at den unge afrikaneren var i ferd med a komme og presset seg rytmisk
og hardt ned pa staken hans. Han grep hoftene hennes og stotte oppover
mens han ropte ut. Det rykket i hoftene hans mens han sprutet inn i
min kjare samboer. Jeg sa rundt meg- alle var fjetret, mennene hadde
stapikk alle som en, og klemte pikkene sine rytmisk. Kvinnene var ogsa
som i transe opptatt av det som skjedde og masserte kjonnene sine. Ogu
var blank i blikket "Na ma marken ta opp froene" sa han. Jeg forstod
snart hva han mente. Afrikaneren la min kone oppa seg, kjonnet hennes
var glinsende og det piplet safter. Han masserte klitoris og hele
kjonnet sa saftene glinset. Trommene okte takten til еt crescendo. Min
samboer skrek straks ut i en intens orgasme.

"Na skal marken betvinges av froene" sa Ogu. Neste unge mann la Anne
pa rygg pa alteret slik at hun spriket med bena mot forsamlingen. Han
pekte pa det vate, villige kjonnet til forsamlingen, som stonnet
hoylydt. Han satte seg pa kne foran henne og senket en lang, hard pikk
inn i henne. Den forste mannen satt ved enden av alteret og masserte
puppene hennes. Hun klemte bena rundt afrikaneren som pulte henne mens
han stotte rytmisk staken inn og ut av det glinsende kjonnet hennes.
Til slutt stotte han hardt inn i henne og sprutet saden sin dypt inn.
Da han trakk staken ut rant saftene etter. Han masserte dem pa larene
og rumpa til Anne og boyde seg frem og slikket kjonnet hennes. Snart
vred hun seg i en ny sterk orgasme.

"Na er marken fullt ut klar fоr a bare frukter. De siste mennene vil
sikre at froene settes dypt.". Ogu klemte na pa sin egen stake som
strittet ivrig fram av lendekledet.

Den neste mannen rullet Anne rundt pa magen. Hun var fra seg av kathet
enna og satte rumpa opp i varet sa alle kunne se det glinsende
kjonnet hennes. Det som na skjedde var mer dyrisk ratt. Mannen senket
den tykke stakken sin og stotte hardt og malbevisst inn og ut i et
kort og brutalt ritt. Anne var fullt pa hoyde og stotte rumpa taktfast
ut for hvert jukk med et hoyt klynk for hver gang pikken stotte til
bunns. Mannen skrek raskt ut i orgasme og presset seg mot rumpa hennes
med hoftene mens han grep hoftene hennes hardt. Da han trakk seg ut
stod nestemann klar og overtok umiddelbart. Han masserte hennes
klissvate klitoris mens han stotte hardt inn og ut. Anne skrek ut i
orgasme mens den siste mannen presset den svarte staken sin til bunns
i henne og sprutet dypt inn i henne.

Rundt meg stonnet folk. Menn klemte stakene sine takfast til de
stonnet i intense orgasmer. Kvinner rullet pa bakken og stonnet.

Ogu var meget fornoyd etterpa. "Dette blir et rikt ar. Jeg kan nesten
garantere at dere ogsa kan vente rike gaver om 9 maneder" sa han. Det
stemte- heldigvis betraktet bade Anne og jeg mulatter som de vakreste
av alle barn.

Žádné komentáře:

Okomentovat