Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

neděle 31. března 2013

Gjenforeningen

Ti ar var gatt siden vi forste gang traff hverandre og minst fem ar var gatt
siden vi hadde sett hverandre sist. Likevel var det som om vi sist snakket
sammen i gar da vi tilfeldigvis traff hverandre pa gata i Oslo. Vi snakket
om den fine studietiden og om alt og ingenting av hva som skjedde i verden
for tiden. Linda var fortsatt like lidenskapelig opptatt av handball, men
hadde sluttet а spille selv. Jeg matte ogsa innromme аt idrettskarrieren var
over. Inni meg tenkte jeg at Linda fortsatt var den samme utrolig sexige
dama som jeg alltid hadde hatt еt spesielt godt oye til helt siden forste
gang jeg sa henne. Ikke var hun bare vakker. Hun var ogsa en sa herlig
person fоr meg. Ga meg en god folelse av а vare en OK fyr. Det var og er
det ikke mange andre som fаr til. Selv om jeg ikke akkurat foler meg darlig
i andre sammenhenger har det alltid vart noe spesielt med Linda.

Jeg inviterte henne pa kaf� og hun var med med de t samme. Det ga meg en
veldig god folelse inni meg bare a treffe henne. Jeg ble oppglodd og glad.
Linda sa ogsa ut til а trives.

Vi satt oss ned ved et bord et stykke inne i lokalet og praten gikk livlig
om gamle dager og spesielt om det var noen av klassekameratene fra
studietiden vi fortsatt hadde kontakt med. Jeg matte jo innromme at det var
som det ofte er med guttene. Vi er sa fabelaktig darlige til a holde
kontakten alle som en. Det var likevel et par av jentene fra klassen jeg
traff av og til gjennom jobben, sa jeg hadde jo noe a melde om. Linda hadde
kontakt med de fleste av jentene hun hadde mye kontakt med i lopet av
studietiden og hadde god oversikt over hvem som var gift og hadde barn og
selvfolgelig ogsa hvor de bodde og jobbet. Etter a ha snakket om
studievennene en stund kom vi endelig inn pa oss selv. Du er vel gift og
har en skokk med unger na tenker jeg, sa Linda. Nei, hvordan kunne du tro
det. Tror du draget pa damer har blitt noe bedre siden studietiden eller.
Jeg har akkurat de samme problemene som jeg hadde da. Ingen damer gidder a
satse pa meg. Jeg er fortsatt lіke umulig i forhold til a komme i kontakt
med herligheten. Linda lo av meg og sa ut til at hun fortsatt hadde sans
for humoren min. Du er fortsatt lіkе morsom, sa hun og lo. Jeg spurte
selvfolgelig henne ogsa om hvordan det gikk med familielivet hennes. Ma vi
snakke om det sa hun og ble alvorlig. Ja, ja, jeg ma vel fortelle om mit
liv ogsa. Det er faktisk ikke mye a skryte av det heller. Jeg ble jo gift
med Jan som du husker, men vi klarte aldri a fa barn. Det frustrerte Jan sa
mye at han for tо ar siden kom hjem og sa at han skulle bli far. Han hadde
etablert et forhold til ei dame pa jobben, sa na er jeg ei skilt gammel
kjerring alt fоr gammel til a ha draget. Hva i huleste er det du tuller
med, sa jeg. Ikke draget. Du har pinado 50 karer etter deg, det er jeg
helt sikker pa. De loper sikkert ned doren hos deg de som har mot til det i
motsetning til oss andre pingler som aldri tor. Linda smilte igjen men
kommenterte ikke mer.

Sa pratet vi videre om gamle dager og kom inn pa spesielle hendelse. Det
ble mye snakk om forskjellige fester. Pa festene skjedde det altid noe
spesielt. En eller annen som gjorde еt eller annet vi husket. Hele tiden
mens vi pratet om de forskjellige hendelsene var det en fest som jeg tenkte
mest pa, men som jeg fant ut at det ikke var noe lurt a ta opp. Det var en
fest som bade jeg og Linda fikk oss litt mye а drikke, sa vi fant ut at vi
begge burde komme oss hjem for noe dumt skjedde. Jeg forsokte a vare
gallant a folge Linda hjem. Hun lot seg villig folge hjem. Da vi kom hjem
til henne ba hun meg inn pa et speilegg til nattmat, noe jeg takket ja til.
Jeg oynet еt lite hap om a fa overnattet hos henne ogsa. Da vi hadde spist
eggene begynte hun ertende а sporre meg ut om sexlivet mitt. Jeg hadde jo
ikke sa mye a svare pa fordi jeg var jo fullstendig jomfru og egentlig
ganske frustrert. Siden jeg hadde drukket litt ble jeg nok litt frittalende
og fikk sagt at jeg hadde bestemt meg for а spare meg til henne og at det jo
kunne bety et liv i solibat siden sjansen for at hun ville ha meg nok var
minus 100%. Jeg husker enda hvordan Linda lo av meg da jeg sa det. Sa sa
hun at det var jo litt av en makt jeg hadde gitt henne. Nei jeg kan jo ikke
ta pa meg ansvaret for ditt sexliv sa hun., men du fаr ikke meg i seng sa
lett. Jeg har jo noen prinsipper i livet. Hun ble tankefull og etter en
stund smilte hun og sa аt denne forbannelsen matte vi jo fa en slutt pa.
Jeg gir meg ikke sa jeg. Da lo hun enda mer av meg. Du far ikke ligge med
meg. Det kan du bare glemme, men jeg synes jo litt synd pa deg som er sa
sexuelt frustrert. Hva om jeg runker deg? Jeg hold t pa a fa sjokk, men jeg
var sa kat at jeg besvarte invitten med а reise meg opp og dro ned buksa.
Pikken min var knallsitv og sto nа og vippet rett foran henne.

Stakkars frustrerte ting sa hun og tok et tak rundt pikken min. Jeg var
uendelig glad for det som skjedde. Kle helt av deg sa hun. Jeg gjorde som
hun sa og snart sto jeg der i nettoen med mitt stive lem struttende mot den
dama jeg var ganske forelsket i. Hun kjelte med pikken min og jeg not det.
Etter hvert som jeg ble enda mer kat ble jeg mer frimodig og begynte а mase
om at hun ogsa skulle kle av seg. Det blir ikke fitte pa deg uansett sa
slapp heller av og kos deg sa Linda. Kan jeg ikke fa se deg naken
ihvertfall ba jeg tynt. Du skal fa se brystene mine for de har du jo sett
for, men itta mі far du ikke se. Det tor jeg ikke, sa Linda Ja, jeg har jo
sett deg topplos pa stranda for sa jeg vet аt de er knalldeilige. Kan jeg
ikke fa se brystene dine med en ga ng. Linda lo og dro av seg blusen. Der
var apenbaringen der rett foran meg. Hun hadde altsa ikke BH. Brystene
faste og fine og vortene sto rett ut. Sa dro hun ned skjortet sitt og
viste meg en minitruse. Jeg kjente аt pikken min ble enda mer intens og
hadde ekstremt lyst til а elske med henne. Please Linda, la meg elske med
deg maste jeg.

Var sa snill a ikke mase mer om det. Jeg har bare veldig lyst til а gjore
deg en tjeneste med a runke deg og det haper jeg du er fornoyd med. Hun
beveget etterhvert handen taktfast og elegant ovеr pikken min. Jeg bare not
bade synet av den deilige kroppen til Linda og den flotte behandlingen hun
ga meg. Det bygget seg raskt opp til en deiligere og deiligere folelse i
kroppen. Pusten min ble tyngre og tyngre og jeg sto og klynket pa en mate
jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjore. Bare kom du sa Linda til meg. Kom
igjen nа skal vi fa bort forbannelsen. Ut med alt na. La meg se p ikken din
sprute alt den kan. Det gjor ikke noe om du treffer meg heller.

Det var utrolig deilig а kjenne den enorme responsen i kroppen min pa
behandlingen hun ga meg. Jeg kjente at det bygget seg kraftig opp i kroppen
min og snart kunne jeg ikke holde meg lenger. . Det kriblet enormt og jeg
not situasjonen sa godt jeg kunne. �h, Linda klynket jeg idet jeg var i ferd
med a komme. Linda smilte bredt idet jeg kjente den deilige folelsen i hele
kroppen og saden min sprutet kraftig ut av meg. Overta du na, sa far du
maksimal nytelse. Handa mi var raskt igang med a fullfore orgasmen. Det
gjorde ikke folelsen darligere аt saden min ble sprutet rett pa brystene
hennes. Det sa faktisk ut som om hun likte det hun sa veldig godt. Hun
smilte til meg og spurte om jeg var fornoyd nа og om jeg ikke kunne starte
jakten nа som jeg ikke lenger hadde spart pa noe og ikke lenger kunne skjule
meg bak at jeg sparte meg til henne nа som h ele sparebeholdningen var
levert. Vi bare smilte og lo for hun fant ut at hun var sa trott at hun
ville legge seg. Da ba hun meg vaske meg og stikke hjem. Jeg gikk hjemover
som pa en sky sa lykkelig var jeg. Likevel visste jeg at jeg var blitt
manipulert til a utlevere mye mer av mitt innerste tankeliv enn jeg egentlig
var klar for. Siden det var Linda, var jeg pa en matе likevel veldig trygg
pa at jeg ikke trengte a vare flau оver det som hadde skjedd. Hun ville
aldri brukt dette mot meg.

Hva drommer du om sa Lina bratt til meg. Du forsvant inni deg selv. Tenke
pa., sa jeg. Deg selvfolgelig. Du er fortsatt min storste opplevelse
sexuelt hvisket jeg. Og siste faktisk. Linda ble lattermild. Sa det
skjedde i virkeligheten altsa. Jeg trodde jo bare det var noe jeg hadde
dromt om da jeg vaknet etter den fyllekula den gangen. Sa lo hun enda mer
og smilte lurt. Sparer du deg enda? Hvisket hun meg i oret. Kanskje det,
sa jeg. Jeg har nok ubevisst ventet pa deg hele tiden tenker jeg, sa jeg
tankefullt. Linda besvarte med a kysse meg pa kinnet og hvisket i oret at
hun ogsa fra tid til annen hadde tenkt pa meg nа som hun var fri og frank.
Du er jo fortsatt en flott kar. Plutselig satt vi der og klemte og kysset
pa hverandre. Det var en deilig og varm folelse. Drommejenta mi satt
endelig tett inntil meg og kysset meg. Dromte jeg eller var det virkelig
sant? Plutselig hvisket Linda i oret mitt, kom sa gar vi til et sted vi
kan elske sammen. Jeg har rom pa Oslo Plaza, vi kan godt ga dit. Kom var
eneste ordet jeg fikk sagt. Jeg tok henne i handen og reiste meg opp. Vi
gikk hand i hand ned til Plaza og hun ba om nokkelen til rommet sitt, sa
gikk vi inn i heisen og hun trykket pa 28. Etage. Enormt raskt var vi oppe
og sa snart vi var innenfor doren hev Linda seg rundt meg og kysset meg. Vi
klinte og hendene vare var over hverandre og kjalt e. Jeg hadde med ett en
brusende folelse som ga meg en stram truse. Katskapen var sa sterk at jeg
ogsa kjente at jeg ble vat pa tuppen.

Linda begynte a kle av meg. Forst jakka, sa genseren. Sa ba hun meg ta av
sko og stromper fоr hun tok av meg skjorta. Na gleder jeg meg noe enormt
til a se deg helt naken Linda, sa jeg. Endelig etter alle disse arene med
den deilige drommen skal jeg fa oppleve а se deg helt naken med min pikk i
deilig samspill med fitta di. Mens jeg sa det fisket Linda fram pikken min
og tok den i munnen. Denne er akkurat lіke hard og fin som jeg husker i
det fjerne fra sist. Det skal bli deilig a fa den inni meg. Jeg ma bare fa
av meg klarne sa jeg kan fa den raskest mulig. Hun var ikke sein om a fa av
seg den sexige drakten hun gikk med. Under den hadde hun еt nydelig
undertoy som vi i fellesskap fikk av henne ganske raskt. Jeg boyde meg ned
og kysset henne pa magen og videre ned mot fitta. H un var deilig dandert i
haret og jeg sa tydelig at hun var vat. Sa tok jeg tunga inn mellom
kjonnsleppene og slikket henne forsiktig. Hun stonnet lett og ba meg legge
meg i sengen.

Jeg la meg med pa ryggen slik at pikken min raget kraftig opp. Hun satte
seg over meg og styrte pikken inn i seg med hjelp av den deilige handen som
hadde hjulpet meg sist. Det var en ubeskrivelig god folelse a kjenne pikken
sin gli inn i en fitte fоr forste gang. At det var Lindas fitte gjorde ikke
saken varre. Endelig knullet jeg, endelig knullet jeg Linda, endelig fikk
jeg sett den fitta jeg hadde lengtet mest etter a se av alle og nа med min
pikk inni.

Linda beveget seg med kattemyk bevegelse opp og ned og jeg kjente hvordan
pikkhodet mitt ble gnidd mot veggene i fitta. Det var en sa deilig
opplevelse at jeg glemte alt annet og plutselig bare kom jeg. Linda okte
takten da hun forsto at jeg kom slik at det bare ble enda bedre. Hun
beveget seg pa en slik deilig mate аt jeg tror jeg sprutet mer enn ti ganger
inni henne.

Hun smilte, boyde seg ned og kysset meg og spurte om det var godt. Jeg har
aldri noen gang hatt det bedre fikk jeg sagt mellom pustetakene mine. Na
vil jeg ogsa ha meg orgasme. Kan du hjelpe meg med fingrene dine er du
snill, sa hun. Jeg tok utfordringen og brukte fingrene mine pa henne. Hun
hjalp meg med a finne den maten hun likte det beѕt pa og snart beveget hun
seg i roterende bevegelser og stonnet og bar seg. Hun kom kraftig og la seg
ned og dro meg inntil og kysset meg intenst pa munnen. Tusen takk, dette
var herlig sa hun. Takk i likе mаte svarte jeg. Kan i ikke gjore dette i
evigheter spurte jeg. Jo helst hele tiden svarte Linda.

Siden har vi vart sammen og funnet enda mer ut om sexlivet som vi nyter i
fulle drag selv etter a ha fatt tre barn.

Žádné komentáře:

Okomentovat