Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

sobota 9. března 2013

Hva er den røffeste sexen?

Vi spurte medlemmene i knull kontakt Club om hva som er det røffeste de har vært med på? – Sex på grovt tregulv, sier Kvinne, Nordland. – Så lenge bein ikke brekker, sier Hun-i-par, Sør-Trøndelag. Vi ba om tilbakemeldinger på samtykkende sex. Var den røffe sexen bra, eller ei? Hva er for voldsomt for deg? Ga det mersmak, eller ble det med den ene gangen? Svarene var mange, og tydet på store variasjoner!
Hopper heller i fallskjerm Røff sex er ikke nødvendigvis tabu, men om jeg ønsker å oppleve ekstreme ting eller få adrenalinkick, så hopper jeg i fallskjerm. Kvinne (47), Buskerud
Første gang var det røft, men ikke i dag Det er vanskelig å si hva som er «røffest». Men for meg var første gang med analsex det «røffeste» jeg har opplevd. Den barrieren, den psykiske sperren, det forbudte og det ukjente har brent seg inn i hodet mitt. Dette er ting jeg med glede har som en del av sexlivet mitt i dag, og som jeg ikke anser som «røff sex» mer, men der og da var det en skikkelig «wake-up-call» i forhold til å slippe meg løs. Kvinne (39), Hordaland
Jeg har også spilt luksusprostituert Noen av de beste opplevelsene jeg har hatt har vært de tøffeste, men ikke fordi det involverte vold eller smerte. Godt gjennomførte rollespill med bondage og dominans liker jeg. Jeg har vært slutty vampyr, med tenner og det hele, bastet og bundet av en sterk og deilig mann. Jeg har også spilt luksusprostituert og fått meg en skikkelig oppstrammer av en meget lekker (ekte) politimann i full uniform. Å stå på kne, truseløs og i korsett, med hendene i håndjern på ryggen, og så bli befalt å suge en uniformert politimann ... Det er noe av det mest sexy jeg har opplevd. Det var psykisk krevende, og det presset absolutt grensene mine. Noe lengre enn det er jeg ikke interessert i å gå! Kvinne (29), Troms
Vi har bestemt oss for å holde oss langt unna Dessverre klarer vi ikke å bli tent av vold i sammenheng med sex. Snakker ikke her om lette dask på rumpa med hånd eller pisk, men vold med mye makt, nedholding osv. Vi funderte på å utforske SM-verdenen, men har bestemt oss for å holde oss langt unna. Par (32), Hedmark
Nytelse i det store havet mellom ytterpunktene Av og til får jeg en oppfatning av аt noen mener det ikke finnes noe mellom vanilje og BDSM. Akkurat det vet vel de fleste oss аt ikke stemmer – det er i det store havet mellom de ytterpunktene at nytelsene finnes. Er sikker på det er mange av oss som har heftige og såkalt røffe seksuelle opplevelser uten bruk av fysisk og psykisk vold. Kvinne (48), Oslo
Røff sex er ikke synonymt med BDSM Det er litt trist dersom «røff sex» blir synonymt med BDSM. Det som er for forsiktig og «snill» sex for meg, vet jeg er altfor voldsomt for andre. Det jeg liker er røft fоr meg, andre har helt andre opplevelser av røff sex. For noen kan det være røft nok å bli tatt bakfra eller oppetter en vegg, mens andre må langt lenger for å få den gode opplevelsen. Kvinne (37), Oslo
Henge etter armene fra taket Det fysisk røffeste jeg har vært med på er å henge etter armene fra taket (med føttene i gulvet), øyne tildekket og med gag i munnen. Kjæresten bruker paddel, og fingrer, slikker og tar meg etter eget ønske. Men til tross for nokså rød stump opplevde jeg dette kun som kjærlig og trygt, og vi gjentar det nok flere ganger. Trekant med tо menn i en trelavvo på grovt tregulv er også ganske røft! Oppskrubba rygg og knær på alle parter, tror jeg. Det som har krevd mest av meg psykisk er det å møte andre, som første gang på swingersklubb. Det å stille opp, vise meg fram i all min nakenhet og stole på at andre ikke snur seg bort i avsky, men faktisk deler med oss. Det ble likevel en flott opplevelse som vi har gjentatt flere ganger og som ikke len ger er vanskelig, men spennende. Naken- og aktfoto er psykisk meget krevende fоr meg – spesielt å se bildene etterpå. Kvinne (50), Nordland
Vi snakker vel snarere puddersex Sex med små sviende dask på stumpen, en flogger som «kiler» over klitten, brystvorter som klemmes til jeg kjenner en deilig sitring, blindfoldet og bundet på armer og ben, mentalt trigget … Jeg har tidligere definert meg som underlegen, men ser at ut fra hvordan enkelte andre definerer røff sex, er ikke dette engang vaniljesex. Vi snakker vel snarere puddersex … Kvinne (47), Sør-Trøndelag
Så lenge bein ikke brekker Hva som er for voldsomt? Så lenge blodet holder seg på innsiden av huden min, bein ikke brekker og det ikke blir påført permanent skade er vel det meste greit. Voldsomt er jo noe jeg liker, enten det er med mine tо menn eller med leketøyet mitt. Hun i par (31), Sør-Trøndelag
Det var au-mer-au-mer-au-mer-au-mer Det røffeste jeg har gjort må være fisting, som givende part. Under en middag kom samtalen inn på fisting, og ingen av oss hadde prøvd det før. Vi tente begge voldsomt på ideen og kom oss til hotellrommet. Det gikk оver all forventing! Det var au-mer-au-mer-au-mer-au-mer, og til slutt var hele hånda inni. Hun kom som et uvær og hadde litt vondt for å gå dagen etter, men det gav definitivt mersmak. Derfor er det også blitt mer i etterkant. En rå opplevelse! Mann (36), Oslo
Grenseløs omsorg Sex kan være røft både fysisk og psykisk. Det røffeste jeg har vært med på? Tja, bruk av skalpell på ytre kjønnsleppe kanskje? Det gjorde fryktelig vondt, men gav også det kicket vi trodde det ville gi. Det blir sannsynligvis med den ene gangen. Kanyler er derimot lettere å kontrollere, og brukes derfor nå og da. Analfist er også røft, både som mottager og giver. Det handler om å tøye de psykiske barrierene mer enn de fysiske, i alle fall de første gangene. Å snakke om psykisk røff sex er vanskelig, det blir veldig personlig, men verbal ydmykelse i kombinasjon med fysisk smerte er et kick, siden jeg vet det venter grenseløs omsorg i etterkant. Hva som er for voldsomt? Jeg kommer aldri til å utforske branding eller scarification, for jeg vil ikke ha varige merker eller direkte skader. Hva som er bra og ikke: Det aller, aller meste kan bli en bra opplevelse om man kan snakke sammen, også hvis sexen ikke ble som forventet. Jeg elsker adrenalin- og endorfinrushet i SM-sex, i tillegg til den sterke opplevelsen av fellesskap. Kvinne (46)
Niks Ikke tabu, bare veldig, veldig fremmed – og til dels fullstendig usexy. Beklager. Mann (44), Oslo











Žádné komentáře:

Okomentovat