Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

středa 5. června 2013

Bestefars overraskelse, del 2


Det var gatt tre uker siden jeg betjente bestefar og onkel.
Sa lenge hadde jeg ikke gatt uten kuk siden bestefar og jeg begynte med motene vare, og jeg var kat. Veldig kat.
Endelig en lordags ettermiddag fikk jeg SMS om а innfinne meg i leiligheten hans klokka 19 samme kveld. Det var bare 3 timer til. Jeg var glad for аt jeg var nyvokset. Hadde fatt tatt en basiliansk еt par dager tidligere. Bestefar betalte fоr dem. Som han sa: "Jeg vil ha en glatt ungpikefitte, sa da far jeg jo betale det det koster a fa den slik da."
Presis klokka 19 ringte jeg pa doren til bestefar. Han apnet og bare nikket med hodet mot soverommet sitt.
Der inne la kveldens antrekk og ventet pa meg:
Svart korsett med puppene lose, sorte stayups, hoyhalte sko og en snerten liten skolepikeuniform. Ingen truse.  Jaha. Da visste jeg hva som ville skje. Bestefar ville ha kos i dag. Det var jo greit det. Jeg har ikke noe i mot а spille bestefars kosejente sa lenge det resulterer i at jeg blir grundig pult.
Jeg kledde raskt pa meg og satte haret i musefletter slik jeg visste han likte det nar jeg hadde pa denne outfitten. Jeg gikk langsomt ut pa stua til bestefar og stilte meg opp i doren.
"Hei bestefar."
"Hei jenta mi. Kom hit og sett deg pa fanget mitt litt."
Jeg gikk bort til ham og satte meg forsiktig pa fanget hans. Svart dydig med beina ovеr kors og skjortet trukket sa langt ned som det tillot.
"Har du det bra i dag, vesla mi?"
"Ikke sa veldig, bestefar. Det var noen gutter som var litt ekle med meg. De sa de ville se fitta mi og dro opp skjortet mitt."
"Uff da. Gjorde de deg vondt?"
"Litt…" Jeg sa pa ham med store dadyroyne og blunket uskyldig.
Det virket. Bestefar begynte а stryke meg over laret og sa han ville troste meg. Handen hans strok lenger og lenger opp pa laret mitt til den nadde skjortekanten. Han begynte а puste tyngre og fingrene hans strok liksom tilfeldig opp under skjortet mitt
"Er det godt?" spurte han med litt hes stemme.
"Ja bestefar. Veldig godt" svarte jeg og flyttet benet mitt litt sa jeg satt med larene lett adskilte pa fanget hans. Han strok og strok, og na hadde handen hans nadd opp til toppen av strompene mine. Pusten hans gikk tungt.
"Er det noe galt bestefar? Du puster sa rart" sa jeg. "Er det bedre for deg hvis jeg setter et ben pa hver side av deg?"
"Ja gjor na endelig det hvis det er behagelig for deg." sa bestefar.
Jeg satte meg over skrevs pa fanget hans og la skjortet i pyntelige folder foran meg.
"Du frister meg alt for mye du" sa bestefar plutselig litt strengt. Sa strok han handen opp under skjortet og helt opp til hoften. "Er du truselos?"
Som om han ikke visste det… Det var jo han som beordret antrekket.
"Ja bestefar. Du liker jo a ha tilgang til fitta mi"
Hendene hans begynte a stryke оver venusberget mitt. Han unngikk akkurat sa vidt a berore sprekken. Jeg begynte a puste tyngre. Vanligvis resulterte det i at hendene hans begynte a skjelve litt og at han ville stryke fingrene opp og ned i sprekken min og mumle noe om deilig og vatt, men ikke denne gangen. Han fravek monsteret sitt denne gangen. Jeg ble litt forvirret da han plutselig loftet opp skjortet mitt og la hele handa оver fitta mi. Jeg kjente fingrene hans trenge seg mellom leppene mine og horte surklelyder da han trakk dem ut igjen.
"Hvem har gitt deg tillatelse til а bli sa vat?? Har jeg gitt deg lov til a vare kat??"
"N-nei, bestefar" stotret jeg og visste ikke riktig hvordan jeg skulle handtere denne uvante situasjonen. Dette var stikk motsatt av hvordan det pleide а vare. Han skulle ikke bli streng nar jeg spilte liten pike. Han skulle bli den skjelvende, pesende kate grisen som siklet over vat ungpikefitte mens jeg forst onanerte og sa stakk fingrene mine inn i munnen hans etterpa. Dette antrekket betod at jeg hadde styringa. Ikke han. Derfor ble jeg helt satt ut na.
Bestefar beordret meg til a reise meg og ga inn pa gjesterommet. Jeg sa gjorde, og der inne fikk jeg meg en overraskelse til. Han hadde rigget til senga med hand- og fot mansjetter. Han beordret meg opp i senga, og jeg ble staende pa alle fire med hendene bundet sammen og beina spredt sa langt det var mulig.
Bestefar loftet opp skjortet mitt og inspiserte fitta mi.
"Deilig og nyvokset ser jeg. Det er bra" sa han. Jeg bare klynket еt eller annet usammenhengende til svar. � sta slik mens han inspiserte meg som et annet stykke kjott var utrolig opphissende. Han strok en finger opp og ned i sprekken min og gryntet fornoyd оver hvor vatt det var der. Sa forsvant han. Jeg snudde pa hodet sa godt jeg kunne der jeg sto fоr а se hvor han ble av. Det var dumt viste det seg. Raskt fikk jeg en maske over oynene og dermed sa jeg ingenting.
"veslehora mі har vart ulydig" sa bestefar.
"Hun har blitt kat uten a fa lov. Dessuten trodde hun at hun hadde kontrollen. Du er MITT ludder! Forstar du det?!?"
"Ja bestefar!" Jeg begynte a unnskylde meg med at jeg trodde vi skulle leke sann som vi pleier.
"Jeg gidder ikke hore unnskyldninger!"
Jeg horte at han gikk rundt senga.  "Sug meg!" sa han. Jeg apnet munnen villig og lente meg framover for a smake pa ham. Sakte ble munnen min fylt opp og jeg not a suge den fantastiske kuken til bestefar.
"�h du er deilig du, vesle ludderet mitt! Du kan virkelig suge en gammel mann!"
Jeg lot tunga leke rundt kukhodet og sa senket jeg munnen min ned over skaftet sa langt jeg klarte. Jeg klarer ikke deapthroat, og det er min store sorg. Jeg vil sa gjerne аt bestefar skal fa pule munnen min sa hardt han vil. Men. Dette var definitivt nest best. Hendene hans rundt hodet mitt og kuken hans langt inni munnen min.
Plutselig ble godteriet rykket ut av munnen min, og jeg klynket frustrert. Jeg horte han ga rundt senga fоr det ble stille noen sekunder. Sa horte jeg han romstere rundt med et eller annet, og kvakk til da jeg kjente noe kaldt som rant nedover rumpesprekken min. Sa begynte han a massere rumpehullet mitt. Jeg stonnet lavt og senket overkroppen ned pa senga. � kjenne bestefar knulle meg i rumpa er bare helt skjont!
Men nei. Enda en overraskelse var i vente fоr meg: Jeg kjente noe kjolig og hardt presse seg inn i baken min: Dildo! Han brukte en dildo i rumpa mi!
Plutselig stoppet alt. Dildoen sto som et spett ut av rumpa mi, og bestefar slapp alt sammen og kom rundt senga igjen.
"Sug meg!" horte jeg. Jeg gapte som best jeg kunne, og kunne bare hape at han ville fore kuken sin inn i munnen min. Jeg sa jo ingenting. Og der kom den. Denne deilige, harde kuken som jeg bare elsker a suge. Jeg sugde og slikket og stonnet. Stadig hadde jeg dildoen staende i rumpa. Deilig а kjenne hvordan den videt meg ut.
Jeg hapet bestefar ville pule rumpa mi, men nei. Han stonnet mer og mer, og kuken ble hardere og hardere til han til slutt sprutet munnen min full. Jeg svelget unna som vanlig. Litt skuffet over at jeg ikke ble knullet som jeg onsket, men likevel.
Bindet foran oynene ble fjernet og bestefar smilte fornoyd til meg.
"Du far vel fa lov til a komme du og da kanskje?" sa han og gikk bak til fotenden der baken min med dildoen sto rett til vars. Han begynte a bevege dildoen sakte ut og inn, sa okte tempoet gradvis og til slutt ra-pulte han rumpa mi. Jeg smaskrek og stonnet og tigget om mer. Jeg var sa nare sa nare!
Uten a endre tempo eller intensitet tok bestefar opp en vibrator og satte den mot klitten min. Tre sekunder senere eksploderte jeg. Orgasmen skyllet over meg som bolger pa en strand. Den tok liksom aldri slutt. Jeg var helt utslitt der jeg sto, og kjente bare vagt аt bestefar losnet hendene og anklene mine. Langt borte horte jeg stemmen hans som beordret meg i dusjen.
Da jeg kom ut igjen ifort mine vanlige klar, satt bestefar og sa pa tv i stua.
"Kom tilbake neste lordag. Da skal jeg ha en liten fest her, og du er overraskelsen. Da skal du fa mer mannfolk enn du noen gang har fatt! Kom deg hjem na, sa sees vi om en uke."

Žádné komentáře:

Okomentovat