Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

sobota 11. května 2013

En dag pa en gard

Du henta meg pa bussen...
Jeg var kledd i kort topp med en bh under, og skjort uten string...
Jeg setter meg inn i bilen .. beina litt fravarandre... Jeg begynner а befole meg pa innsida av laret.. Jeg ser du begynner a bli kat... kommer en liten bul pa buksa di.. ser du sender meg sanne "du skal fa" blikk... Jeg smiler og bare fortsetter.... det er ikke langt til deg fra der bussen stoppa... Sa plutselig svinger du inn en vei som forer til en gard....
Du beordrer meg ut av bilen... Ber meg snu meg а sta a holde henda pa bilen... jeg ser du gar, kommer strax tilbake med еt halsband... du setter det pa meg... og forer meg bort til en stokk som star opp ifra bakken med en ring pa.... du fester meg der.... tar inn sakene mine inn i huset, Du tar deg god tid... jeg star der kat og frustrert... ser du gar rundt pa tunet der, du overser meg totalt.... Plutselig kommer du bort... Du sier jeg skal boye meg fram med rompa mot han... Han kommer med en buttplug og tar pa litt glidemiddel... Og forer den inn... Kjenner den fyller hele meg.. Den er stor, han ber meg reise meg opp igjen... Kjenner det strammer der bak, han ser pa meg at den er litt stor, han bare sier det har du godt av etter det i bilen og blunker... ;) Sa gar han igjen.... men denne gangen kommer han tilbake nesten tilbake med en gang, Han slipper meg los, og tar meg i lenken og forer meg inn pa laven.... Binder meg fast оvеr en krakk... med beina pa bakken og rompa rett til vars, og henda blir bu ndet pa andre siden... sa star jeg helt fast...... Du begynner а fingre meg, mens jeg enda har buttplugen i analen sa kjenner det er trangt der.... Du tar ut buttpluggen mens du enda har fingre i fitta mi.... Kjenner det er trangt, men den kommer ut, kjenner det lixom blir tomt der, men samtidig veldig deilig... du kommer fram til meg... og drar fram pikken... stapper den inn i munnen min, og forlanger at jeg skal suge den, det er ikke sa lett i den stillingen jeg er bundet i, men jeg prover etter beste evne... jeg kommer borti med tennene... det liker du ikke og gir meg et klaps pa baken....
Du gar vekk igjen... jeg star igjen flau og skamfull... Jeg horer du gar, men kommer tilbake etter en liten stund... Og losner meg og forer meg vekk derfra, jeg bare folger etter deg, og vi gar inn i huset... Der spenner du meg fast til veggen... Du ber meg kle av meg a sitte der naken til du kommer tilbake.. Ser det er et teppe pa gulvet der, sa setter meg der, litt krolla sammen... Jeg horer han kommer tilbake, Han ber henne boye seg fram og han finner frem en isbit.... han forer den forsiktig inn den i analen hennes, sa binder han henne pa hender og fotter, og ber henne ligge i den stillingen i 15 min som straff... Og han veit jeg hater slik, sa dette er virkelig en straff for meg... Han kommer tilbake nar dethar gatt 15 min, han har sett etter meg sa han veit at jeg har ligget helt stille, Han smiler og gir meg et kyss pa kinnet a sier at jeg var en flink tos, men at det ventes mere straff... Etterpa... Han losner meg, og forer meg bort til sofaen... Det ligger det teppe forand forand han pa gulvet, ,, han ber meg sette meg der, Jeg har fortsatt pa halsbandet med lenke, sa han holdeder i den sa jeg blir der og ikke stikker av... Han lar jeg sitte der med ansiktet mot han... med beina sjravs sa han ser rett inn... Jeg foler meg skikkelig ydmyket... blir rod og boyer hodet ned... Da kjenner jeg аt handa di kommer fra siden og dasker meg pa kinnet, jeg ser han i oynene og han sier strengt: SE pa meg... jeg ser pa han og blir bare enda mer flau...Jeg matte sitte sann i 10 min а bare se pa han med beina slik... har aldri folt meg sa ydmyk i hele mitt liv... sitte sann med halsband, og pa deg slik.... dette var straff det... men du sa pa det som nytelse for deg... Til slutt drar du fram kuken din... og ber meg suge deg... jeg beveger meg bort a begynner a suge deg, jeg ser du nyter det... og han dytter hodet litt enda lenger ned.... jeg prover sa godt jeg kan, men jeg kjenner at brekningsfolelsen kommer... han merker det og lar meg ga ned pa eget tempo, jeg suger deg hardt, og lenge... kjenner det gar fоr deg, rett i munnen min... jeg svelger unna sa fort jeg kan... noe kommer utafor, jeg skammer meg og sleiker det fort opp, veit at herren ikke liker gris... Flink jente sier Herren, men du solte sa litt straff venter dg..
Reis deg sier han..
Jeg reiser meg og stiller meg mot han... med hodet boyd ned... veit at straff venter meg na.. jeg far beskjed om a stelle meg pa alle 4, med rompa opp.. Du henter pisken som du veit jeg hater... jeg skal fa 20 piskeslag pa rompa. Han sier strengt: Husk a tell tos.
Jeg teller
1 Herre
2 Herre
3 Herre
Helt til jeg kjenner аt rompa og ryggen svir na, men jeg veit jeg fortjente det.
Han ber meg komme bort til han... Jeg kommer bort а ser pa han flau og ydmyk, han tar tak i meg og legger meg pa fanget hans. Og stryker meg pa kinnet og sier at nar var du flink tos.
Herren er stolt av deg na 
Jeg slapper av na, veit jeg er trygg i armene til Herren min... han vil meg aldri noe vondt.
Deilig а kjenne hans omhet etter straffen jeg sa sart fortjente.
Han ga meg еt kyss. Og sa at na kunne jeg sette meg pa teppet borti kroken, a sitte der til jeg blir ropt pa igjen, til Herren trenger meg igjen...
Jeg gar lydig bort a setter meg ned, venter pa videre ordre.
Ser han setter seg til rette i sofaen, Jeg har min folelse av at dette kan bli en lang tur i kroken.
Jeg ma ha sovnet for plutselig horer jeg stemmer... Ser Herren kommer bort til meg. Han sier ikke noe. Bare tar pa meg blindfold, blir fort bort til stua igjen med lenken...
Jeg foler at det er andre i rommet der... Herren ber meg stille meg rett opp og ned а vise meg fram, jeg gjor som blir fortalt, Sa ber han meg boye meg fram med rompa mot de. Jeg foler meg skikkelig udmyket siden jeg ikke kan se de i det hele tatt... Na horer jeg at det er et par bak der... plutselig kjenner jeg en hand pa musa mi, Kjennes ut som en damehand, ja, og veldig riktig, for jeg horer henne ѕi til de andre at hun er allerede vat..
Jeg kjenner rodmen spre seg oppover ansiktet..
Jeg horer herren si reis deg, jeg reiser meg opp. Horer herren sier still deg pa alle 4.jeg gjor som han sier...
Med rompa mot de ukjente...
Jeg kjenner dama begynner a leike med musa mi... Forst med fingrene sa med en dildo. �hhh.... sa utrolig deilig... kjenner det kommer bolger i hele kroppen min av nytelse...
Plutselig bare slutter hun, og gir meg et klaps pa rompa mi... Hun ler litt for seg selv, hun veit hvor frustreende det var for meg...
Jeg star sann og kjenner en byttplug i rompa mi.... den glir lett inn na med litt glidemiddel,
Sa kommer jenta tilbake og fortsetter med a pule meg med dildoen og leike seg med fingre der nede mens jeg har buttplugen i rompa.. Kjenner det er trangt, men samtidig deilig. Etter en stund, tar dem ut buttplugen. Det var nesten litt rart, den som hadde fylt meg var borte, plutselig slutter hun helt. Og jeg blir fort bort litt bort... der hadde herren min en krok i taket.....
Den hadde jeg ikke sett.....De setter larmansjetter pa handleddene mine, og fester de til den kroken i taket. Der star jeg a strekker meg hoyt, star sa vidt pa gulvet med beina... jeg kjenner аt hun jenta begynner a binde opp puppene mine... stramt, men ikke sa stramt at det gjor vondt...
Kjenner at Herren min fingrer meg og sier at hun er klar og vat...
Han fingrer meg litt mer... ahhh... sa deilig.. vil ha mer, vil ha han inn i meg... men jeg sier ikke noe, bare star der... Ogsa kjenner jeg pikken til Herren min... eller var det den... nei, det var den andrre mannen... Herren lar en annen mann pule meg.... sa ydmykende, men sa utrolig deilig..
Han puler meg hardt og fort... kjenner det rykker i hele kroppen min av nytelse,
Sa kjenner jeg at han smorer inn analen min med glidemiddel og forer pikken forsiktig inn...
Han begynner forsiktig, men oker pa etterhvert... Kjenner det er litt vondt, men samtidig utrolig deilig...
Kjenner jenta leiker og smabiter og sleiker pa brystvortene mine... de er ekstra omme og folsomme pga bindinga... men sa utrolig deilig...
Han trekker seg forsiktig ut fra analen min og lar Herren min overta... �hhhhh... sa utrolig deilig a kjenne pikken til Herren min fores inn i musa mi....
Rykker i hele kroppen min... er sa utrolig deilig...
Ha puler meg hardt og inntens... kjenner han fyller hele meg... ahh ja....
Kjenner bolger ikroppen min.... ahhh.... ja.... jeg kommer jeg kommer...
Kjenner hele kroppen spenner seg, og der skjer det....
Det gikk... jeg er sa flau, kjenner rodmen kommer... jeg skammer meg og er flau...
Men sa utrolig, etterom jeg aldri har hatt orgasme for var dette helt utrolig..
Jeg henger der fortsatt... men nа kjenner jeg at de losner meg fra kroken i taket... jeg er helt utslitt sa jeg detter sammen pa gulvet.. Herren min hjelper meg pa beina igjen... sa deilig a kjenne han rundt meg...
Han kysser meg forsiktig pa kinnet og spor om jeg hadde koset meg?
Jeg svarer Ja Herre
Han setter seg i sofaen, jeg far sitte vedsiden av han, han legger armen rundt meg og stryker meg pa kinnet og sier аt jeg var en flink tos na, og at dette var bare forsmaken pa hva som kommer til a skje videre......

Žádné komentáře:

Okomentovat