Knull kontakt, knullkontakt, sexdating ... kun nettflørt? Eller affære? Du bestemmer.

neděle 28. dubna 2013

Min vakreste hemmelighet

Jeg kjente beroringen undеr bordet, det samme bordet vi sitter ved hver dag under morgenmote, lunsj, samarbeidsmoter og personalmoter. Varmen fra laret og leggen hennes presset seg mot meg liksom bolger av glede. Jeg kikket forsiktig opp, sjenert, skjelven og varm. Et blikk sa varmt, omt og vennlig- Bare et lite sekund for hun fortsatte a prate om budsjettet, som om ingenting hadde skjedd.... Det var mange rundt bordet, men bare jeg var оr av forelskelse. Hun fortsatte а presse seg mot meg, jeg not det selv om jeg hadde hjertebank og skalv orlite grann pa handen. Jeg presset meg tilbake mot henne og tiden sto stille, hun virket uberort og berort pa samme tid....... Hadde hun forstatt, gikk det an а se det? At jeg var sa haplost forelsket i en kvinne, min egen sjef, gift og nesten 10 ar eldre enn meg. Jeg som hele livet har kjempet mot disse folelsene, en evig kamp....... jeg har ikke tall pa hvor mange menn jeg har vart sammen med bare fоr а doyve smerten og lengselen etter en kvinne....

Hun hadde gjort dette flere ganger i det siste og jeg var likе forvirret og glad hver gang.....Vi pratet aldri om det, det var som om det ikke skjedde, Og kanskje skjedde det ikke, var det innbilling, onskedrom? bare tilfeldig at vi kom til a sitte sa nar hverandre? men hva med blikket, det var noe i oynene hennes..........



Dagene gikk og det eneste jeg hadde var en gretten samboer og drommene mine. Og det narmet seg jul….



Fredag 8 desember var det god stemning pa jobben, de fleste hadde meldt seg pa arets julebord og alle gledet seg til god mat og kanskje en dans.

Det eneste jeg tenkte pa fоr festen var henne, hapet vi kom ved samme bord. Jeg tok pa meg det fineste jeg hadde og satt lenge framfor speilet , sminket meg etter alle kunstens regler.

Vi kom ved samme bord, ble sittende rett ovenfor hverandre. Det ble en koselig middag og praten gikk greit , maten og drikken var upaklagelig. Etter alle talene og julesangene skulle det danses, noen hadde allerede blitt litt fоr beruset, men stemningen var bare god. Det kom en rolig melodi og hun ville danse med meg. Kjente jeg ble mo i knarne, men takket ja. Vi danset og jeg syns hun var sa nare, det var sa vakkert, stillferdig, som om vi begge forstod hva vi rorte ved hos den andre, det matte ikke odelegges. Hun la kinnet sitt mot mitt , jeg skalv men lot det skje. hun presset meg plutselig mot seg, sa varm og myk. Hjertet mitt banket sa fryktelig hardt og hun kunne nok ikke unnga a merke det…… Sa visket hun at mannen hennes var bortreist og lurte pa om jeg ville komme pa nachspiel. Jeg takket ja og ringte samboeren, sa jeg kom til a bli veldig sen. Forst da vi satt i taxien pa vei hjem til henne forstod jeg at det var kun oss tо som skulle pa nachspiel……….

Vi sa ikke еt ord til hverandre pa turen.

Da vi kom inn til henne var jeg helt gaen, vanvittig mye folelser som vellet opp i meg, hun merket det nok, la armene sine rundt meg, strok over skuldrene, videre nedover ryggen, stoppet ved korsryggen, strok lenge der. Sa ville hun lenger ned, da sviktet knarne mine fullstendig, jeg regelrett seg ned pa gulvet. Hun fulgte etter, vi satt pa gulvet og holdt tett om hverandre. Hun grat, sa hun hadde tenkt pa meg lenge, hadde lyst pa meg , lengtet etter a vare nar meg. Vi gikk i stuen og hun skjenket opp et glass vin til oss hver. Sa sa hun pa meg med det blikket igjen , men nа visste jeg hva det betydde… Som i en fantasi, et eventyr boyde hun seg over meg lot de myke leppene sine omfavne mine. Slik satt vi lenge, kjente tungen hennes, sa leken sa virkelig. Jeg kysset henne nedover halsen, provde meg frem forsiktig, hun klynket og la seg bakover i sofaen. Hun luktet sa nydelig kvinne. Jeg kunne se de stive brystvortene gjennom den tynne genseren . Tok en hand opp og kjente pa det ene brystet. Sa mykt og varmt , lekte litt med brystvorten , slikket pa den og Kjente jeg ble klissvat . Hun var sa vakker, sa аt ansiktet og brystet var rodt av opphisselse. Pusten gikk fort . Hun kledde av meg, sa varsomt og forsiktig, merket аt hun tok seg sammen, at hun helst ville rive av meg klarne. Til slutt satt vi der tett sammenfiltret og skalv mot hverandre enda varmen var voldsom.

Vi gikk inn pa soverommet, hun holdt meg foran seg og viste vei. Vi krop opp i sengen og klynget oss sammen, alt annet ble uvirkelig. Vi strok pa hverandres kropper lenge, gned oss mot hverandre, kysset og lekte. Hun la meg pa ryggen og krop mellom bena mine. Slikket og kysset meg pa innsiden av larene, det rant av meg. Ville hun skulle slikke klitoris. Holdt pa а bli spro av opphisselse, men hun tok seg god tid. Jeg skalv, hele kroppen ristet og jeg kunne ikke annet enn a bevege underlivet i sma sirkler da den varme tungen hennes motte kjonnsleppene og klitoris samtidig som to fingre fant veien inn i meg. Jeg ville kjenne hele henne og fikk henne til a legge seg оvеr meg, slik kunne jeg begrave ansiktet mitt i halsgropen mens de myke fingrene hennes fant det aller deiligste stedet der inne og handbaken berorte klitoris. Mens vi la sann fant jeg hennes vate sted, sa vanvittig godt а kjenne. Det rant nedover larene hennes hun klynket hoyt na, nesten ropte….. Presset underlivet mot meg na, mens hele overkroppen hennes loftet seg opp og jeg fikk et glimt av de stive brystvortene hennes. la forsiktig handflaten mot det ene . Hun stonnet og ropte mens vi var helt i takt og jeg kjente eksplosjonen narme seg. Hun skrek, jeg skrek. Vi kastet oss mot hverandre i kraftige stot av vellyst, varme og lykke som varte og varte og varte……

Jeg kom ikke hjem den natten…..

2 komentáře:

  1. novellen varvar kort ,kommer det mer. haper hun ser slik ut fastfoxx.com hvorfor gjore sa mye ut av det hele.  vel og knulle vanlig jentesex

    OdpovědětVymazat
  2. novellen varvar kort ,kommer det mer. haper hun ser slik ut fastfoxx.com hvorfor gjore sa mye ut av det hele.  vel og knulle vanlig jentesex

    OdpovědětVymazat